Deşi a avut un alt an puternic de creștere, atingând un profit record de peste 600 de milioane de euro și o creștere a vânzărilor cu 11%, lanțul danez de mobilă şi articole pentru casă Jysk observă acum primele semne de încetinire.

Anul financiar 2021/2022, încheiat pentru Jysk în august, a fost un alt an de succes pentru lanțul danez Jysk, vânzările crescând cu circa 11%, până la echivalentul a 4,9 miliarde de euro. În ciuda costurilor în creștere, compania a reușit să-și crească uşor cifra de profit, de la circa 610 milioane de euro, la 613 milioane de euro. Această creștere provine în principal din expansiunea puternică a lanțului: deși 86 de magazine din Ucraina s-au închis temporar și 30 de magazine din Rusia și Belarus s-au închis definitiv, lanțul a deschis un total de 135 de magazine noi în toată Europa. Jysk lansează, de asemenea, un concept de magazin reînnoit.

În pofida rezultatelor obţinute, Jysk vede acum primele semne ale încetinirii vânzărilor, așteptate încă din lunile de vară. Deoarece puterea de cumpărare a clienților este sub presiune, aceștia trebuie să aleagă unde să-și cheltuiască banii. Prin urmare, CEO-ul Jan Bøgh se așteaptă să vadă că această încetinire va avea un impact negativ asupra rezultatelor companiei sale pentru anul financiar curent, notează RetailDetail.

Primăvara viitoare, lanțul se va extinde în Turcia. Deşi Jan Bøgh e de părere că ar trebui amânate planurile, spune că un astfel de pas nu ar fi în spiritul Jysk. El se așteaptă totuși să fie dificil, menționând în special lipsa materialelor și a personalului.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut