Compania germană de logistică Duvenbeck a lansat operațiuni în sectorul e-fulfilment la noul centru de livrare din Böblingen, lângă Stuttgart, pus în funcţiune la începutul acestui an, pentru a procesa comenzile de bunuri cumpărate online. Aici, Duvenbeck oferă toate serviciile de care operatorii magazinelor şi ai piețelor online au nevoie pentru afacerea lor. 

Comercianții online pot obține acum de la Duvenbeck depozitarea, gestionarea stocurilor, managementul ambalajelor și retururilor. „Operatorii magazinelor online se pot concentra complet pe vânzările lor și pe dezvoltarea ulterioară a platformei. Noi ne ocupăm de restul”, spune Barbara Geissler-Henn, Business Development Manager Contract Logistics la filiala Duvenbeck din Böblingen.

Lansarea serviciilor a fost promițătoare. Start-up-urile de modă Vicinity și MoonLight şi-au externalizat deja gestionarea comenzilor către Duvenbeck. Toate comenzile plasate de clienți ajung direct către Böblingen prin interfețe IT. Cele care sosesc până la ora 15.00 sunt adunate, ambalate și trimise companiilor sau clienților privați prin servicii expres sau colete în aceeași zi – și într-un mod neutru din punct de vedere climatic, dacă este necesar.

Noul centru de livrare din Böblingen este conceput ca depozit multi-utilizator, ceea ce înseamnă flexibilitate pentru comercianții online, deoarece le oferă potențial de creștere. Dacă este necesar, operatorii pot rezerva servicii suplimentare, cum ar fi expedierea articolelor către client în ambalaj individual sau cu oferte speciale. Un sistem de management al retururilor cu controale de calitate și recondiționare a articolelor returnate completează serviciile. „Conceptul nostru de fulfilment este la fel de potrivit pentru clienții industriali, care trebuie să trimită clienților componentele și piesele de schimb rapid și ușor”, adaugă Barbara Geissler-Henn.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut