Nu numai că va fi dificilă obţinerea anvelopelor de iarnă în această toamnă din cauza războiului din Ucraina, dar şi preţurile sunt de aşteptat să fie mai mari pentru cei care reuşesc să pună mâna pe anvelope, avertizează presa suedeză.

Anvelopele de iarnă vândute în țările nordice au fost în mare parte fabricate în Rusia. Acum, războiul din Ucraina a determinat mulți producători de anvelope să își închidă operațiunile din Rusia.

Cu toate acestea, evoluţia variază de la marcă la marcă, în funcție de volumul de producție avută în Rusia. De exemplu, Nokian produce opt din zece anvelope de iarnă în Rusia, în timp ce Goodyear nu are deloc producție acolo.

Totuși, ceea ce îi afectează pe toți producătorii de anvelope este faptul că aproape tot negrul de fum și multe uleiuri folosite la fabricarea anvelopelor în Europa provin din Rusia, Ucraina și Belarus, notează Transportnet.

Într-un comunicat de presă, principalul lanț suedez de servicii de anvelope, Däckia, anunță că are încă o aprovizionare bună de anvelope de iarnă, dar că prețurile sunt de așteptat să crească. Acest lucru se datorează în principal creșterii costurilor pentru materii prime, producție și transport.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut