Start-up-ul german e-troFit anunță că a mărit capacitățile de testare ale vehiculelor sale electrificate pentru potențiali operatori de flote. Oferta de testare fără obligații se dovedește populară, fiind în curs de desfășurare numeroase studii în sectorul transportului public, mai ales că trecerea la electromobilitate va beneficia de noile orientări federale de finanțare așteptate în a doua jumătate a lui 2021 și de tratamentul egal asociat achiziției de vehicule convertite și noi.

Compania s-a lansat în 2019 la Summitul UITP de la Stockholm, prilej cu care a prezentat o soluție de modernizare a autobuzelor urbane: axele și transmisia sunt furnizate de ZF, în timp ce bateriile provin de la Voltabox. Potrivit prognozei e-troFit, 8.000 de autobuze urmează să fie transformate cu acţionare electrică până în 2030, mai ales că firma a semnat recent un parteneriat cu Paul Nutzfahrzeuge GmbH. „Ca dezvoltator și producător de kituri inovatoare de electrificare pentru vehicule comerciale, ne extindem succesiv flota de vehicule de testare. Obiectivul nostru este să oferim autorităţilor municipale interesate, companiilor de transport și operatorilor de flote de transport public privat oportunitatea de a testa pe scară largă sistemul nostru de acționare electrică, care îndeplinește cele mai dure standarde de calitate și siguranță în serviciul regulat”, explică Alexander Lietz, șef de vânzări autobuze la e-troFit GmbH.

Odată ce aranjamentele pentru test au fost convenite și perioada de testare specificată, o echipă de service e-troFit va oferi instrucțiuni la fața locului despre vehicul și tehnologia acestuia. Testele efectuate în al doilea trimestru al anului 2021 au inclus Verkehrsgesellschaft Kirchweihtal din Allgäu, Regiobus Idar-Oberstein, Regiobus Potsdam-Mittelmark și Verkehrsbetriebe Hamburg-Holstein. Există, de asemenea, un interes considerabil pentru vehiculele de serie e-troFit în întreaga lume. De exemplu, SAD, cu sediul în Bolzano, în Tirolul de Sud, testează în prezent folosirea în serviciu programat, într-o regiune alpină provocatoare care se extinde până la trecătoarele montane ale Dolomiților. Alte teste, de exemplu la Stadtbus Bad Kreuznach (Transdev Verkehr), sunt programate pentru următoarele săptămâni.

Michael Bechteler, director general al Verkehrsgesellschaft Kirchweihtal din Kaufbeuren, și-a exprimat satisfacția după o săptămână de utilizare, în timpul căreia autobuzul a fost testat în serviciu regulat ca o rezervă, precum și în serviciile de autobuz școlar. „Am putut să vedem singuri calitatea, fiabilitatea și confortul în mers al autobuzelor convertite. Pentru noi, adaptarea este cheia pentru a trece rapid la mobilitatea electrică.”

Martin Scharf, director general al Scharf OHG Omnibus & Reisebüro, a comentat: „Consumul de energie este un indicator cheie important pentru costurile de operare de zi cu zi. Utilizarea extrem de eficientă a energiei vehiculului ne-a impresionat, la fel ca întregul pachet de soluții e-troFit, cu infrastructură inteligentă de încărcare.”

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut