Pe 23 noiembrie, Elefant Online a încheiat în mod anticipat o ofertă primară de vânzare de obligațiuni de tip plasament privat intermediat de TradeVille prin care compania a reușit să atragă 17.469.900 lei, fondurile obținute fiind cu aproximativ 75% mai mari față de cuantumul necesar încheierii cu succes a ofertei. Obligațiunile cu simbolul ELF26 emise în cadrul plasamentului privat derulat in perioada 17 – 23 noiembrie sunt denominate în lei, au scadența la 5 ani și o rată anuală fixă a cuponului de 9% stabilită de emitent, cupoanele urmând să fie plătite semestrial. Valoarea nominală a unei obligațiuni ELF26 este de 100 lei, iar subscrierea minimă în cadrul plasamentului a fost de 80.000 lei (800 de obligațiuni). Majoritatea subscrierilor au fost efectuate pe platforma online de tranzacționare TradeVille.

Elefant Online va face demersurile necesare listării obligațiunilor ELF26 pe sistemul multilateral de tranzacționare (SMT) operat de Bursa de Valori București, listarea urmând să fie realizată de TradeVille în calitate de Consultant Autorizat. „Suntem bucuroși să observăm că finanțarea recurentă la bursă, atât prin acțiuni cât și prin obligațiuni, devine un obicei pentru din ce în ce mai multe companii din România. După ce în 2018 Elefant Online a emis obligațiuni răscumpărate în 2021, vedem o nouă emisiune a aceluiași Emitent care se încheie cu succes. Astfel, unul dintre liderii e-commerce din România atrage la bursă o parte din capitalul necesar pentru continuarea dezvoltării activității sale”, declară Ovidiu George Dumitrescu, CFA, Director General Adjunct, TradeVille.

Anterior, Elefant Online a rambursat integral suma aferentă celor 76.514 obligațiuni corporative emise în anul 2018, ajunse la maturitate în septembrie a.c. Valoarea emisiunii de obligațiuni lansată în urmă cu trei ani s-a ridicat la 7,65 milioane de lei, iar titlurile au avut o dobândă anuală fixă (cupon) de 9%, plătibilă semestrial. Peste 600 de investitori persoane fizice și 12 persoane juridice erau înregistrate la plata ultimului cupon.

Elefant.ro este una dintre principalele platforme de comerț electronic din România, cu o rată anuală compusă de creștere (CAGR) a GMV (gross merchandise value) de 32% între 2018 și 2020.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut