Eforturile de a transfera traficul transalpin de marfă între Freiburg im Breisgau (Germania) și Novarra (Italia) de pe autostrăzile rulante (RoMo) către transportul de marfă pur feroviar sunt în desfășurare de ani de zile.

Acum, guvernul elvețian a decis să continue RoMo doar până la sfârșitul anului 2026 și nu până în 2028, așa cum a fost planificat și aprobat inițial de parlament și operatorul RAlpin. Drept urmare, autostrăzile rulante vor fi susținute doar cu 20 de milioane de franci elveţieni anual (circa 20,6 milioane de euro) până în 2026.

Transporturile RoMo vor fi transferate treptat către transportul combinat neînsoțit – ca urmare a utilizării sporite a semiremorcilor cu macara și a noilor opțiuni de reîncărcare.

Propunerea guvernului a fost înaintată spre revizuire și dezbatere parlamentului elvețian. Sistemul RoMo este utilizat în special pentru traficul transalpin prin Elveția.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare