Compania elveţiană de căi ferate, FFS, a anunţat că redeschiderea completă a tunelului de bază Gotthard nu poate avea loc înainte de septembrie 2024, deoarece deraierea din 10 august a provocat pagube mult mai grave decât se estimase.

Potrivit Trasporto Europa, FFS a amânat încă o dată deschiderea completă a tunelului de bază Gotthard, până cel mai devreme septembrie 2024, explicând că „deraierea unui tren de marfă pe 10 august 2023 a provocat pagube mult mai grave decât se presupunea inițial. Ca urmare, lucrările durează mult mai mult decât se aștepta. Intenția FFS este de a crește capacitatea de transport de marfă în timpul săptămânii și de transport de pasageri în weekend, începând cu modificarea orarului din 10 decembrie 2023”.

În prezent, daunele sunt de până la 135 de milioane de euro, acoperite de asigurări. Lucrările includ înlocuirea a peste 7 km de carosabil și sunt realizate cu ajutorul a 80 de muncitori de la FFS și companii terțe „în condiții climatice grele”. Astăzi, doar trenurile de marfă circulă în tunel de-a lungul tubului de est, în număr mai mic decât potențialul infrastructurii, iar unele trenuri de călători doar în weekend.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut