La o săptămână după ce au participat la cel mai mare Black Friday din România, 1.800 de antreprenori români care vând online pe eMAG Marketplace au participat şi la Black Friday Ungaria și Bulgaria, unde se adresează unei populații totale de peste 16,5 milioane de locuitori.

Comercianții români au participat la Black Friday în cele două țări cu 2 milioane de oferte, cu 67% mai multe față de 2022.

Cu ajutorul Fulfilment by eMAG (FBE) cross-border, lansat anul acesta, sellerii pot livra produsele direct din depozitul din România, în Ungaria și Bulgaria, la aceleași costuri. Peste 40% dintre ofertele incluse în programul FBE care au participat în Black Friday în România au participat atât în Ungaria, cât și în Bulgaria. „Comercianții români din Marketplace au deja experiența unui Black Friday record și s-au pregătit cu oferte pentru a răspunde oricăror nevoi ale clienților din Ungaria și Bulgaria. La fel ca în România, șapte din zece oferte sunt la cel mai mic preț din 2023”, a spus Stejara Pircan, Senior VP eMAG.

În România, ediția a 13-a a Black Friday a bătut toate recordurile, vineri, pe 10 noiembrie. Românii au comandat 2,8 milioane de produse, cu 26% mai mult decât anul trecut. Vânzările au atins o valoare de 731 de milioane de lei, cu 87 de milioane de lei mai mult față de ediția precedentă.

Datorită investițiilor eMAG în tehnologie și în programe, vânzările celor 53.000 de antreprenori de pe eMAG Marketplace au crescut cu 14% în primele luni ale anului față de aceeași perioadă a anului trecut. Totodată, oferta de produse listate de ei în această perioadă a crescut cu 31% față de anul trecut, contribuind astfel la cele peste 20 milioane de articole disponibile pe platforma eMAG în regiune.

În Ungaria, eMAG a inaugurat recent cel de-al treilea depozit al său, la Dunaharaszti, lângă Budapesta, în urma unei investiții de 100 de milioane de euro. În ambele țări, clienții eMAG beneficiază de servicii flexibile de livrare la easybox, care în Ungaria a ajuns la 700 de unități, iar în Bulgaria la 327.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 4 – octombrie 2023)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare