Antreprenorii români din programul cross-border eMAG Marketplace, care vând în trei țări – România, Ungaria și Bulgaria – au înregistrat vânzări suplimentare de 40% în prima jumătate a acestui an pentru produsele activate în aceste țări, față de vânzările realizate pentru acestea în România.
„Investim permanent pentru a susține antreprenorii români și a le oferi încrederea că produsele lor pot ajunge la peste 35 milioane de oameni din cele trei țări. Cu ajutorul tehnologiei și investițiilor în infrastructură din ultimii doi ani, punem la dispoziția acestora programe care să îi ajute să își dezvolte afacerea în regiune, fie că vorbim despre opțiuni de creștere a vizibilității, sisteme de logistică integrată sau opțiuni avantajoase de livrare. Creșterea accelerată a celor 5.000 de selleri români arată că acesta este cel mai simplu mod de a te dezvolta”, a spus Stejara Pircan, senior VP eMAG.
Lansat în urmă cu aproape doi ani, programul cross-border a fost îmbunătățit constant cu noi funcționalități. Traducerea în alte două limbi pentru produsele care urmează să fie vândute pe altă piață decât cea de origine, fără costuri suplimentare, este una dintre acestea. În ultimul an, cu ajutorul tehnologiei și IA, 5 milioane de produse au beneficiat de traducere mai rapidă. De asemenea, produsele listate beneficiază și de conversia automată a prețurilor în monedele locale, precum și de opțiuni de sincronizare a stocurilor și prețurilor între platforme.
Anul acesta, investițiile eMAG în susținerea sellerilor care vând cross-border se ridică la 25 milioane de lei și sunt direcționate în special în livrare. Aceste investiții se înscriu în planul eMAG pe termen lung de ajuta sellerii să se dezvolte în regiune și de a răspunde noilor obiceiuri de shopping ale oamenilor care preferă livrarea flexibilă.
Totodată, începând din această primăvară, eMAG a dezvoltat programul Fulfilment by eMAG (FBE) cross-border, dând sellerilor posibilitatea de a livra direct din depozitul din România, în Ungaria și Bulgaria, la aceleași costuri. Numărul de produse incluse în programul FBE a crescut în ultimul an cu peste 45%, iar articolele eligibile sunt incluse și în programul Genius.