În contextul în care 8 din 10 clienți eMAG locuiesc cu un partener, iar jumătate dintre aceștia au și un copil, eMAG a explorat dinamica rolurilor în familie în ce privește cumpărăturile și a lansat o nouă umbrelă de comunicare la nivel regional, în România, Ungaria și Bulgaria. Campania este construită în jurul Familiei Căutărescu, o familie în care fiecare personaj reprezintă o tipologie de consumator și își urmărește interesul în shopping: Bebe #CautatorulChibzuit, Flori #CautatorulOrganizat, Relu #CautatorulMereuInPriza, Anton #CautatorulDeAltceva, Ema #CautatorulDeNou, David #CautatorulSuperSmart.

„Fiecare dintre noi avem nevoi și roluri diferite în familie, iar datele noastre arată că fiecare membru are un comportament specific. La fel stau lucrurile și în Familia Căutărescu, cu ajutorul căreia ne propunem să comunicăm într-un mod simplu despre serviciile și ofertele noastre. Ancorată în sloganul de brand lansat acum mai bine de un an, noua campanie portretizează prin intermediul unor situații de viață interpretate cu umor felul în care shoppingul online pătrunde din ce în ce mai mult în obiceiurile de zi cu zi ale familiilor”, a declarat Irina Pencea, General Manager eMAG România.

Potrivit unui studiu efectuat în rândul clienților eMAG în perioada 17-29 august 2023, în majoritatea familiilor (65%), bărbații au cel mai mare aport la bugetul familiei, dar cele mai multe decizii de cumpărare sunt luate de femei. Mai bine de jumătate dintre familii au o abordare bine organizată, cu liste de cumpărături și își planifică produsele pe care doresc să le achiziționeze.

Potrivit studiului, bărbații au venituri mai mari, însă partenerele sunt cele care preiau responsabilitatea cumpărăturilor. Femeile aleg produsele de curățenie, obiectele de mobilier, articolele vestimentare și accesoriile, dar și produsele de igienă sau dermato-cosmetice. Bărbații se implică mai mult în alegerea cumpărăturilor din categoria electro-IT & auto, băutură și mâncare, accesorii și echipamente sportive. Bărbații caută mereu cea mai simplă metodă pentru a achiziționa un produs, iar femeile sunt atente să aleagă și cel mai bun preț.

În Familia Căutărescu, Flori este stâlpul casei, tipul mamei organizate care umblă cu liste de cumpărături și este atentă la prețuri și oferte, însă din când în când se răsfață cu câte ceva pentru ea, pe când soțul ei, Relu s-a documentat cu ajutorul review-urilor și știe tot ce mișcă în online. Copiii sunt cei care știu mereu unde să găsească informații despre produse și stau cu ochii pe noutățile din tehnologie, potrivit studiului eMAG, iar David, băiatul din Familia Căutărescu, este geniul familiei, pasionat de jocuri de construcții, de roboți și știință. Alături de el, preadolescenta Ema, sora lui, caută noutăți și încearcă să obțină ce o interesează de la ceilalți membri ai familiei.

În jurul familiei de bază gravitează bunicul Bebe, care joacă rolul căutătorului chibzuit, atent la economii, însă căruia îi place să pară cool și să țină pasul cu tehnologia. Alături de el, unchiul Anton, bufonul familiei, face cumpărături impulsiv și pare mereu pe punctul de a da lovitura cu idei noi de proiecte și business.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut