Pentru 11 noiembrie, eMAG pregătește cel mai mare Black Friday din ultimii 12 ani. Într-un moment în care românii caută reduceri mai mult ca oricând, eMAG vine cu 1,5 milioane de oferte, alături de partenerii din Marketplace, la capătul unui efort de peste 10 luni. Valoarea reducerilor din acest an se ridică la peste 360 de milioane de lei.  

De Black Friday, eMAG va face livrările din centrul său logistic, o investiție de peste 43 de milioane de euro în roboți și tehnologie de ultimă generație, care ajută angajații să fie mai productivi. Astfel, eMAG menține neschimbat prețul livrării, în ciuda creșterii prețurilor la energie și carburant.

Oferta ține cont de nevoile din această perioadă ale oamenilor care, potrivit unui studiu Kantar, vor căuta de Black Friday, produse electrocasnice mici (39,1%), televizoare (33,5%), telefoane mobile (22,6%), haine (22,4%) și frigidere (20,7%). Potrivit aceluiași studiu, bugetul pe care îl planifică pentru cumpărăturile de anul acesta de Black Friday este cel mai mare de până acum, în medie 2.500 lei, cu 13% mai mult decât în 2021.

Pentru ediția din acest an, eMAG estimează vânzări de 639 de milioane de lei, în creștere cu 30 de milioane de lei față de 2021. „Având în vedere inflația și presiunea pusă pe bugetele familiilor, oamenii s-au orientat tot mai mult către promoții. Asta face ca Black Friday să beneficieze de un interes în creștere. Noi venim cu peste 1,5 milioane de oferte din toate categoriile, la cel mai bun preț din an și rate direct din contul eMAG sau pe card. Black Friday este evenimentul în care oamenii preferă comerțul online tocmai pentru că prețurile sunt mai bune, iar ofertele mai numeroase. Anul acesta, în premieră, livrăm din centrul logistic al viitorului, dotat cu tehnologie de ultimă oră care ne permite să fim mai productivi și să menținem costul neschimbat al livrării. Ne-am pregătit pe toate nivelurile – ofertă, servicii, tehnologie, facilități de plată si livrare și avem încredere că vom avea un eveniment de succes”, a spus Tudor Manea, CEO eMAG.

Pentru ziua în care traficul pe site depășește 12 milioane de vizite, eMAG a investit peste 4,3 milioane de euro în servere și servicii de tip cloud, precum și în chatbot-ul virtual Dana, care vine în completarea echipei de relații cu clienții.

De asemenea, cu ajutorul easybox, care a ajuns la peste 3.600 de unități, și a firmelor de curierat, eMAG e pregătit să asigure livrarea tuturor comenzilor până pe 25 noiembrie. În București, eMAG estimează că aproape 40.000 de colete vor ajunge la easybox în seara de Black Friday, chiar pe 11 noiembrie.

1,5 milioane de oferte, reduceri de peste 360 de milioane de lei 

De Black Friday, clienții eMAG au la dispoziție o gamă variată de produse:

  • 160.000 de electrocasnice mici
  • 60.000 de televizoare
  • 205.000 de smartphone-uri și gadget-uri
  • 40.000 de laptopuri
  • 60.000 de frigidere și mașini de spălat
  • 350.000 de produse fashion
  • 1,5 milioane de scutece
  • 150.000 de jocuri și jucării
  • 300.000 de produse pentru casă și grădină
  • 60 de tone de cafea
  • 120.000 de sticle cu băuturi alcoolice

Produse speciale 

  • Peste 24.000 de nopți de cazare în România
  • Mașini, velier și motocicletă în valoare de peste 7,5 milioane de euro
  • Peste 10 kg de aur
  • Peste 58 de tone de carne de porc
  • Servicii medicale- abonamente, screening și analize
  • 2.500 de vouchere cu reducere de 50% la bilete de avion
  • Ceasuri și bijuterii de lux

În ziua de BF, eMAG oferă patru vouchere în valoare de 25 de lei în cele patru aplicații – eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful – celor care cumpără un abonament Genius între 7 și 13 noiembrie. Astfel costul abonamentului pe un an de zile este zero.

De asemenea clienții au la dispoziție soluții de plată flexibile și pot achita în patru rate prin contul eMAG/My Wallet la produsele pe care le achiziționează în ziua de BF pentru un milion de clienți, dar și soluții de finanțare cu până la 40 de rate fără dobândă prin cardurile bancare.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare