A 11-a ediție Black Friday are loc la eMAG pe 12 noiembrie. Pentru o experiență mai bună de shopping, eMAG a investit 4,5 milioane de euro în tehnologie, iar clienții pot beneficia de reduceri totale de 330 de milioane de lei la peste 4,5 milioane de produse oferite de eMAG și de sellerii din Marketplace. Compania estimează anul acesta vânzări în valoare de aproximativ 615 milioane de lei.

În ultimul an, un număr semnificativ de clienți noi au făcut prima comandă online. Cei care comandau deja și-au diversificat coșul de cumpărături cu produse din categorii noi și au folosit tot mai mult plata cu cardul, care, de Black Friday, poate ajunge până la 60%.

Clienții așteaptă Black Friday pentru a găsi produsele de care au nevoie. Potrivit unui studiu realizat în octombrie de firma de cercetare de piață Kantar România, în topul categoriilor de interes se regăsesc electrocasnicele mici, cu o creștere față de anul trecut, dar și televizoare, haine, telefoane mobile și electrocasnice mari. Cei care vor să cumpere intenționează să aloce, în medie, peste 2.200 de lei. „Black Friday este cel mai bun moment pentru achiziții; am negociat și noi și sellerii din Marketplace cu mii de producători și am concentrat acest efort de reduceri pentru o singură zi, 12 noiembrie. Am investit masiv într-un nou depozit, în tehnologie și în rețeaua easybox pentru ca oamenii să se bucure de o experiență bună în ecommerce”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

Ca în fiecare an, eMAG a achiziționat stocurile de marfă din timp. În acest sens au ajutat și investițiile realizate în ultimii ani în extinderea depozitelor care acum se întind pe o suprafață de 250.000 m2, de patru ori mai mare față de cea a Casei Poporului. Aceste investiții, care doar în cazul noului hub de la Joița se ridică la aproape 100 de milioane de euro, au asigurat spațiul necesar pentru stocurile suplimentare de produse achiziționate în pregătirea Black Friday. În plus, eMAG a investit 4,5 milioane de euro în tehnologie, din care 2,3 milioane au mers către achiziția de servere noi.

Comenzi livrate până pe 26 noiembrie

Pentru a livra toate comenzile până pe 26 noiembrie 2021, eMAG a suplimentat numărul de angajați cu 600 de oameni la depozite și în zona de Customer Care. Clienții vor putea opta pentru livrare la unul din cele peste 2.000 de easybox-uri din toată țara, de unde pot ridica produsele 24/24, pentru ridicarea de la unul din cele 21 de showroom-uri eMAG, pentru livrare prin curier sau pot ridica de la oficiile poștale. Clienții Genius activi și cei care testează, vor beneficia de transport gratuit și vor primi o notificare la startul evenimentului.

4,5 milioane de produse la ofertă

De Black Friday, clienții eMAG au la dispoziție o gamă variată de produse: 75.000 de televizoare, 130.000 de smartphone-uri și gadget-uri, 30.000 de laptopuri, 35.000 de frigidere și mașini de spălat, 250.000 de electrocasnice mici, 500.000 de produse fashion, 300.000 de parfumuri și cosmetice, 600.000 de jocuri și jucării, 600.000 de articole pentru casă și grădină, 150.000 de articole pentru sport și echipament sportiv, 40 de tone de cafea, 100.000 de sticle de băuturi alcoolice, 150.000 de produse și echipamente medicale, un milion de scutece. De asemenea, vor exista şi produse speciale: peste 47.000 de nopți de cazare în România și în afara țării, peste 80.000 de litri de combustibil, peste 5.000 de vouchere pentru bilete de avion, reduse cu 50%, peste 27.000 de kilograme de carne de porc, singura sticlă din România de Single Malt Talisker veche de 41 de ani, pachet de 12 sticle Jameson cu ciubăr, autorulote, închirieri rulote, mașini, servicii taxi și car sharing, abonamente de telefonie, servicii medicale, monede și lingouri de aur, ceasuri și bijuterii de lux, cursuri și experiențe inedite.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut