La început de primăvară, clienții eMAG au pus în coșul de cumpărături produse cosmetice, haine, accesorii, bijuterii sau articole de îngrijire personală, dar și cărți și băuturi alcoolice pentru a se pregăti să sărbătorească femeile din viețile lor. În medie, ei au cheltuit peste 310 lei pentru o comandă, iar cele mai multe comenzi au fost livrate în București, Ilfov, Cluj, Timiș, Iași și Constanța.

„Între Mărțișor și Ziua Femeii, clienții au căutat și cumpărat din online atât produse pentru uz zilnic, cât și produse pe care să le ofere drept cadou, de la cosmetice la fashion la bijuterii sau cărți. Faptul că astăzi oamenii cumpără și obiecte de tradiție precum mărțișoare reconfirmă că online-ul este simplu și accesibil în orice moment, indiferent de cantitate sau de valoarea obiectului pe care îți dorești să îl cumperi”, a spus Mircea Tomescu, Chief Marketing Officer eMAG România, Bulgaria și Ungaria.

Printre cele mai vândute cărți s-au numărat cele de dezvoltare personală, de artă şi beletristică.

Seturile LEGO cu flori pentru adulți precum Orhideele cu 608 piese, Buchetele de flori cu 756 piese și Buchetele de trandafir cu 822 de piese au fost și ele printre cele mai comandate produse.

Clienții eMAG au căutat și lumânări, cu peste 20% față de aceeași perioadă a anului trecut. De asemenea, la mare căutare au fost și cremele, tratamentele pentru ten, produsele de curățare facială, mascara, rujurile și creioanele pentru buze, fondul de ten și balsamurile de buze. Printre cele mai căutate produse au fost și gențile și accesoriile, încălțămintea și hainele pentru femei.

Pe eMAG s-au vândut totodată anul acesta peste 138.000 de mărțișoare din oferta sellerilor din Marketplace, cu 45% mai mult comparativ cu anul trecut.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut