Clienții eMAG încep pregătirile pentru Paște cu aproximativ două săptămâni înainte și pun în coșul de cumpărături haine, electrocasnice mici, pachete cadou și jucării. În medie, ei alocă aproximativ 170 de lei pentru haine și 240 de lei pentru încălțăminte.

În această perioadă, comenzile de articole vestimentare pentru copii cresc cu 20%, iar cele pentru jucării cresc cu 42% față de o perioadă obișnuită din an, punând în coș în special păpuși și accesorii, iepurași de pluș sau mașinuțe cu telecomandă. De asemenea, clienții care vor să fie siguri că aleg cadoul potrivit, optează pentru „Cardul cu milioane de idei”. „Fie că vor petrece Paștele în familie sau vor pleca în vacanță, românii își pot dedica timpul celor dragi, cumpărând online și evitând astfel statul în trafic și drumurile la magazin. Pe lângă produse pentru curățenia casei, haine și jucării pentru copii, ei caută soluții și produse inteligente de curățenie sau pentru pregătirea mesei”, spune Irina Pencea, general manager eMAG România.

Pe lângă articole vestimentare, clienții eMAG au salvat în listele de Favorite și accesorii precum șepci, pălării, rucsacuri și genți, dar şi electrocasnice mici – feliatoare, mașini de tocat carne și roboți de bucătărie, cuptoare electrice, mixere, fiare de călcat și aparate de cafea, aspiratoare robot sau pentru curățat geamurile.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut