Cu o săptămâna înainte de Crăciun, vânzările de vin și băuturi spumante pe eMAG au crescut de aproape 2,5 ori față de aceeași perioadă a anului trecut, confirmând faptul că shoppingul se mută tot mai mult în online chiar și pentru produse pe care oamenii obișnuiau să le cumpere din magazinele tradiționale. Clienții au comandat, în medie, 4 sticle pe o comandă, alocând un buget mediu de aproximativ 206 lei.

Jumătate dintre comenzile înregistrate în această perioadă sunt pentru vinurile roșii, vinul roșu sec fiind cel mai comandat soi. Vinul alb sec reprezintă peste 35% din comenzile de pe eMAG, iar vinul rose reprezintă 14,3% din vânzările înregistrate în această perioadă.

Opt din zece comenzi au fost plasate de clienții Genius, iar 76% au fost livrate la easybox. „Clienții comandă mai mult, aleg sortimente variate și experimentează gusturi noi, comandând peste 1.300 de etichete diferite de vin doar în ultima săptămână. Pe platforma noastră sunt peste 21.000 de băuturi, vinuri și cafea, iar shop-in-shop-ul dedicat Drinks & Coffee le face alegerea mai ușoară”, a spus Irina Pencea, general manager eMAG România.

Chardonnay este cel mai comandat soi de vin de către clienții eMAG, reprezentând 19% din vânzări, urmat de vinuri roșii precum Cabernet Sauvignon (16%), Merlot și Pinot Noir (15%) și Saperavi (11%). Majoritatea clienților preferă vinurile din România, Moldova, Italia, Franța, Germania, Spania, Portugalia, Grecia, Argentina sau Chile.

Regiunile din care provin cele mai comandate vinuri de pe eMAG sunt: Dealu Mare, Banat, Dobrogea, Purcari şi Cahul.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut