Programele dezvoltate de eMAG pentru sellerii din Marketplace în ultimul an au dus la o creștere a volumului vânzărilor cu 23% față de anul precedent, iar peste 47% dintre comercianții de pe platformă au înregistrat vânzări în creștere.

Impactul proiectelor-cheie puse la dispoziția comercianților din Marketplace a fost prezentat cu ocazia evenimentului anual dedicat, Sellers’ Day.

„Cu ajutorul instrumentelor digitale și programelor pe care le-am dezvoltat, antreprenorii de pe eMAG Marketplace și-au crescut afacerile anul trecut. eMAG Genius, reducerea taxei de livrare în easybox sau vânzările cross-border au susținut și vor continua să susțină această creștere. Asta arată că eMAG Marketplace reprezintă o soluție care le oferă companiilor siguranță și stabilitate, ceea ce, într-un context macroeconomic marcat de incertitudini ca cel actual, este extrem de important”, a declarat Stejara Pircan, Senior VP eMAG.

Unul dintre programele-cheie care a susținut creșterea vânzărilor comercianților din Marketplace este eMAG Genius, cu ajutorul căruia au înregistrat vânzări de două ori mai mari. De asemenea, articolele înscrise în programul Genius au atras cu 70% mai mult trafic.

Începând din luna mai, pentru produsele care nu sunt incluse în programul Genius, eMAG a redus taxa pentru livrarea la easybox la nivelul unic de 9,99 lei, ceea ce a făcut ca ponderea livrărilor produselor din Marketplace la easybox să depășească 50%.

Odată cu dezvoltarea ecosistemului eMAG în regiune, afacerile locale s-au putut extinde și ele în regiune. Astfel, sellerii din România au listat 1,3 milioane de produse în eMAG Marketplace Ungaria, unde au înregistrat vânzări cu 20% mai mari. Acum eMAG pregătește lansarea unui program similar de sprijin pentru extinderea în Bulgaria.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut