eMAG continuă seria magazinelor de tip shop-in-shop online și lansează Nutrition & Vitamins Shop, dedicat vitaminelor, suplimentelor alimentare și remediilor naturiste. Astfel, clienții eMAG pot accesa mai ușor și mai rapid o gamă care conține peste 31.000 de produse din oferta proprie și a sellerilor din Marketplace destinate unui stil de viață sănătos. De asemenea 70% din gamă este disponibilă cu livrare gratuită cu ajutorul serviciului Genius.

În noul Nutrition & Vitamins Shop, clienții au la îndemână o gamă completă de produse pe care le pot găsi ușor în funcție de nevoile la care răspund, de la imunitate și sistem respirator, la produse care susțin sistemul muscular sau osos, produse pentru memorie, până la suplimente pentru sportivi și produse specifice sarcinii și alăptării.

Conform celor mai recente date de piață, vitaminele și suplimentele au intrat în coșul obișnuit de cumpărături al românilor, în contextul în care, în perioada pandemiei, cererea pentru aceste produse a crescut semnificativ. În acest sens, cele mai comandate produse de către clienții eMAG sunt produsele care conțin multivitamine, vitamina C, vitamina D, Omega 3, colagen și creatină, care sunt utilizate zilnic.

Evoluția segmentului de suplimente și vitamine este vizibilă și la nivel european, unde 20% dintre comenzile online au inclus și produse din această gamă în 2022, conform celor mai recente date ale European E-Commerce Report. Pe eMAG, un client alocă, în medie, 138 lei pentru o comandă de suplimente și vitamine care include minimum două produse.

„Pe fondul preocupării crescute a clienților noștri pentru sănătate și starea de bine, lansăm Nutrition & Vitamins Shop, un nou shop-in-shop care să îi ajute să identifice mai ușor, odată cu sezonul rece, produse care să le susțină imunitatea. Noul shop-in-shop este construit cu sprijinul sellerilor din Marketplace şi se înscrie direcției noastre strategice de a le oferi clienților o experiență de shopping cât mai prietenoasă, care să îi ajute să economisească timp și bani cu ajutorul tehnologiei și al instrumentelor pe care platforma eMAG le integrează”, a spus Simona Șahîn, demand director eMAG România.

Acesta este cel de-al treilea astfel de shop-in shop lansat de eMAG în ultima lună, după Dermato Shop și Drinks & Coffee shop-in-shop.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut