Cu mai puțin de două săptămâni înainte de începerea noului an școlar, din oferta de peste 420.000 de produse pentru școală disponibile pe eMAG, cele mai căutate sunt instrumentele de scris, ghiozdanele și încălțămintea, dar și produsele smart, de care clienții sunt mult mai interesați anul acesta. În ultimele zile din luna august, căutările pentru ceasurile și brățările inteligente cu funcții de localizare s-au dublat comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

În acest an, peste 2.500 de ghiozdane din oferta eMAG și a sellerilor din Marketplace beneficiază de reduceri. În ciuda inflației, care pune în continuare presiune pe bugetele familiilor din România, există, în acest an, variante de ghiozdane chiar mai ieftine decât anul trecut. „Cu mai puțin de două săptămâni înainte de începerea noului an școlar, părinții au la dispoziție sute de mii de rechizite și haine pentru copii. Împreună cu sellerii, am pregătit peste 420.000 de produse, astfel că părinții au de unde alege lucrurile de care au nevoie pentru copiii lor la prețuri chiar mai mici decât anul trecut. De asemenea peste 1,7 milioane de clienți au posibilitatea de a de a achita investițiile în echiparea copiilor și în 12 rate fixe, în 4 rate sau peste 30 zile direct din contul eMAG”, a declarat Irina Pencea, General Manager eMAG România.

Pe lângă rechizite și produse vestimentare, clienții caută mult mai mult anul acesta și ceasuri și brățări inteligente. Cu un număr dublu de căutări față de anul trecut, clienții sunt interesați de ceasurile inteligente cu funcții de localizare și monitorizare. În topul produselor pe care clienții le adaugă la Favorite se află pantofii sport pentru copii, urmați de rechizite și haine pentru școală.

Campania Back to school la eMAG se încheie pe 17 septembrie.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut