Într-un moment în care tot mai mulți clienți cumpără din online din toate categoriile de produse și pentru orice nevoi, serviciul de livrare Genius se extinde în 300 de noi localități din 36 de județe, făcând astfel avantajele comerțului online accesibile unui număr mare de oameni.

„Investițiile semnificative în infrastructură și tehnologie din ultimii ani ne ajută să punem astăzi la dispoziția unui număr mare de oameni 10 milioane de produse cu livrare gratuită, de la îmbrăcăminte sau încălțăminte la produse pentru casă și grădină, cosmetice sau articole pentru uz zilnic. Odată cu extinderea Genius în 300 de localități, comerțul online devine și mai accesibil, iar economiile la bugetul familiei cresc datorită ofertelor exclusive și transportului gratuit. Cei care vor să testeze serviciul o pot face gratuit timp de trei luni”, a spus Andrei Șercanean, VP ecommerce services eMAG România, Ungaria și Bulgaria.

Serviciul Genius le oferă clienților posibilitatea de a vedea în contul lor, în timp real, cât reprezintă economiile pe care le-au făcut cu livrarea sau cu ofertele exclusive de care beneficiază. De pildă, anul trecut, un client Genius a economisit, în medie, 506 lei pe eMAG, respectiv 108 lei pe Fashion Days. Cele mai multe comenzi înregistrate de clienți au venit din categoriile detergenți și produse de curățenie, fashion, telefoane și accesorii mobile, scutece, produse pentru îngrijirea părului & styling și produse pentru igienă.

În noile localități în care ajunge, Genius este disponibil atât pe eMAG și cât și pe Fashion Days. Extinderea Genius se sprijină pe rețeaua easybox dezvoltată de firma de curierat Sameday, care numără în prezent peste 3.900 de lockere în România și care va fi extinsă în acest an până la 8.500 de puncte de livrare în toată regiunea Europei Centrale și de Est, permițând clienților să comande orice produs cu livrare în proximitatea casei.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut