Cu câteva săptămâni înaintea Paștelui, românii se pregătesc pentru sezonul în aer liber și grădinărit, dar și pentru călătorii. Astfel, în primele două săptămâni din aprilie, clienții eMAG au cumpărat jante și anvelope sau pulverizatoare cu apă, pentru care vânzările au fost de patru ori mai mari față de aceeași perioadă a anului trecut, dar au cumpărat și sere și mobilier de grădină sau plante și semințe, cu vânzări de două ori mai mari.
Totodată vânzările de biciclete au crescut aproape de două ori, iar cele de articolele pentru sporturi cu rachete și sporturi de apă au crescut cu 15%. Creșteri similare au înregistrat saltelele pentru exerciții și articole pentru pescuit, la fel și pentru categoria fashion, în special încălțăminte sport. Articolele pentru curățenia casei nu lipsesc nici ele din topul celor mai vândute categorii din această perioadă, cu creșteri de peste 10%.
„Primele două săptămâni din aprilie arată un apetit crescut în rândul clienților pentru amenajarea spațiului exterior și pentru activități în aer liber și călătorii, pe lângă cumpărăturile tradiționale din apropierea sărbătorilor Pascale. Ei au folosit fiecare eveniment de shopping pentru a cumpăra cele necesare la prețuri cât mai bune, accesând ofertele promoționale, dar și posibilitatea de a-și finanța cumpărăturile în rate, într-o perioadă când listele de cumpărături sunt mai lungi”, a spus Mircea Tomescu, Chief Marketing Officer eMAG România, Ungaria și Bulgaria.