După o perioadă de dezvoltare accelerată, marcată de lansarea unor noi servicii adaptate nevoilor în permanentă schimbare ale clienților, eMAG își întărește echipa de management pentru a continua dezvoltarea companiei atât în România, cât și în Ungaria și Bulgaria. 

Astfel, de la 1 iulie, Irina Pencea s-a alăturat eMAG pe poziția de Chief Marketing Officer, iar din acest rol coordonează strategia de brand și de marketing a eMAG și echipele de marketing din România, Ungaria și Bulgaria, dezvoltând competențe care să răspundă planurilor de dezvoltare ale companiei. Irina are o experiență de peste 23 de ani în marketing și comunicare, în care a contribuit la construcția mai multor branduri din industrii variate. În ultimii zece ani, Irina a pus în practică spiritul antreprenorial, punând bazele unora dintre agențiile de publicitate de succes din România. „Creșterea accelerată s-a bazat în special pe dezvoltarea unor servicii proprii care să-i ofere fiecărui client în parte o experiență bună de shopping, iar acest lucru a diferențiat puternic brandul eMAG în piață. Modul în care comunicăm, precum și percepția asupra brandului, sunt piloni-cheie pentru a avea succes în continuare. Ne-am bucurat când Brand Finance ne-a declarat, în aprilie, cel mai valoros brand din România și tot atunci am anunțat noua viziune, dezvoltată împreună cu Jam Session Agency, condusă de Irina Pencea, CEO și co-fondator. Lucrând cot la cot în definirea noii viziuni, am descoperit că avem în comun spiritul antreprenorial, atenția către client și așteptările sale și dorința de a face lucruri cu impact major. Împreună vom duce mai departe toate proiectele, astfel încât să răspundem cât mai bine așteptărilor și nevoilor clienților pe toate piețele în care operăm”, a spus Tudor Manea, CEO eMAG.

În primăvara acestui an, eMAG a lansat noua sa viziune de brand, prin care își propune să pună la dispoziția oamenilor instrumentele necesare pentru a facilita progresul la nivel individual, dar și al societății, exprimat prin noul slogan de brand „Căutarea nu se oprește niciodată”. Odată cu acest nou slogan, eMAG a lansat și noua sa platformă de sustenabilitate, marcată prin campania „Educația nu se oprește niciodată”.

„Din iulie, predau managementul agenției către partenerii mei și mă alătur eMAG, unde am descoperit o echipă cu care împărtășesc același spirit antreprenorial, curajul și curiozitatea de a descoperi noi teritorii și de a crea noi servicii și proiecte care aduc valoare tuturor stakeholderilor: clienți, colegi, acționari, comunitate”, a declarat Irina Pencea.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut