eMAG simplifică modul în care clienții pot găsi și comanda produse de îngrijire a întregii familii și lansează un shop-in-shop destinat produselor dermato-cosmetice. Sub umbrela Dermato Shop, clienții pot identifica mai ușor o gamă de peste 3.000 de produse de la companii internaționale și locale din industria cosmetică și de beauty.

Peste un milion de români cumpără anual produse cosmetice de la eMAG, din care 30% revin lunar, iar lansarea noului spațiu de shopping vine ca răspuns la creșterea interesului consumatorilor pentru produsele multifuncționale care pot fi folosite de întreaga familie. Totodată, potrivit firmei de cercetare de piață Cegedim, în prima jumătate a acestui an, piața produselor dermato-cosmetice a crescut cu peste 32% din punctul de vedere al vânzărilor, iar din punctul de vedere al volumelor cu 20%. „Consumatorii se arată tot mai preocupați de sănătate și îngrijire personală și au devenit tot mai informați cu privire la caracteristicile produselor dermato-cosmetice. Am observat o creștere a interesului pentru produsele aflate la intersecția dintre frumusețe și sănătate, care pot fi folosite de întreaga familie. Cu eMAG Dermato Shop am simplificat căutarea și am extins, în același timp, oferta la peste 3.000 de produse cu aportul unor branduri de top din industrie, dar și cu sprijinul partenerilor noștri din Marketplace”, a declarat Stejara Pircan, Senior VP eMAG România.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut