eMAG vine în ajutorul părinților care se pregătesc pentru cea mai intensă perioadă de shopping din an și lansează Toys Shop, un magazin de jocuri și jucării cu peste 250.000 de produse în ofertă – cât patru hipermarketuri de jucării și de șapte ori mai mare decât orice alt magazin online specializat în jucării din România.

Toys Shop include peste 5.000 de branduri puse la dispoziție atât de către eMAG cât și de mii de comercianți din Marketplace. Printre aceștia se numără Peak Toys Distribution, Idealstore, PremierKids, Hubners, Indiggo, LikeSmart, Universul Copiilor, BestKids. Noul shop-in-shop cuprinde și jucării pentru adulții pasionați de boardgames sau seturi de construcție. „Cu câteva zile înaintea debutului sărbătorilor de iarnă, lansăm Toys Shop, al cincilea shop-in-shop al nostru, pentru a veni în sprijinul părinților care își împart timpul între nenumărate liste de cumpărături în această perioadă. Mai mult de jumătate din ofertă beneficiază de livrare gratuită cu ajutorul serviciului Genius”, a declarat Iulia Bulumete, Demand & CX director eMAG.

Un client eMAG cheltuie aproximativ 165 de lei pentru achiziția de jucării în sezonul de shopping, cu 16% mai mult față de alte perioade ale anului. Cele mai vândute categorii de jucării pe eMAG sunt jocurile și puzzle-urile, seturile și cuburile de construcție. Jocurile și jucăriile s-au numărat printre cele mai vândute articole în ediția din acest an a Black Friday la eMAG, când clienții au comandat 360.000 de articole.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut