
La un an de la extinderea în patru aplicații de comerț online – eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful – serviciul Genius a ajuns la peste jumătate de milion de clienți, cu 70% mai mult față de anul anterior. Un client Genius activ în eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful economisește de patru ori mai mult decât înainte de lansarea beneficiilor în cele patru aplicații.
Pe parcursul acestui an, Genius a introdus mai multe funcționalități noi. Una dintre acestea le permite clienților accesul, în timp real, direct în cont, la informații legate de economiile pe care le fac în cele patru aplicații. Ei pot vedea cât economisesc și pot urmări cât reprezintă economiile cu livrarea gratuită sau rezultate din ofertele exclusive Genius.
Un alt beneficiu introdus în această perioadă le permite clienților să împartă beneficiile abonamentului cu un alt membru al familiei prin opțiunea Family, în toate cele patru aplicații, fără costuri suplimentare. Cu ajutorul acestei facilități, aproape 100.000 de clienți noi reușesc să facă economii în familie. „De la introducerea Genius în patru aplicații acum un an, clienții care folosesc beneficiile disponibile în patru aplicații economisesc de patru ori mai mult decât înainte. Ne dorim să venim în sprijinul clienților cu tot mai multe oferte și servicii exclusive și de aceea lansăm Genius Deals, o zonă dedicată cu oferte săptămânale în cele patru aplicații de ecommerce, astfel încât să le oferim clienților noștri posibilitatea de a își face cumpărăturile recurente la cele mai bune prețuri și să beneficieze de livrare gratuită”, a spus Andrei Șercănean, VP ecommerce services eMAG.