Vara 2023 a adus mai multe comenzi pe eMAG, iar clienții au intrat mai des online și au plătit cu cardul în proporție semnificativ mai mare decât anul trecut. Astfel, plata cu cardul a ajuns la 63% din totalul comenzilor din perioada iunie-august, în creștere cu 13% față de media anului trecut și similar evenimentului Black Friday, când s-a înregistrat vârful plăților cu cardul online. De asemenea, volumul de produse comandate din oferta eMAG și a sellerilora crescut cu 18% în această perioadă, față de același interval din 2022.

Clienții au comandat cel mai des produse pentru copii, cafea, detergenți, accesorii pentru telefon, articole pentru casă și curățenie, dar și produse de îngrijire personală. Și pe timp de vară oamenii optează pentru flexibilitatea oferită de livrarea la easybox, astfel că în iunie–august, 55% din totalul comenzilor plasate pe eMAG au fost livrate prin această metodă. Mai mult, jumătate dintre comenzile plasate au fost realizate de clienți Genius. „Cumpărătorii s-au obișnuit să comande online produsele de care au nevoie și să profite de metodele de plată și livrare care le ușurează experiența. Vedem această tendință atât în creșterea opțiunii de livrare la easybox, cât mai ales în creșterea semnificativă a plăților cu cardul, care au cunoscut o evoluție accelerată. Vara aceasta a marcat și o tendință clară de creștere a comenzilor pentru produse pe care oamenii le folosesc mai des, de la cele pentru copii, la articole pentru casă și produse de băcănie”, a declarat Irina Pencea, General Manager eMAG România.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut