Investițiile în tehnologie și programe dedicate antreprenorilor au crescut cu 14% vânzările sellerilor din platforma eMAG Marketplace în primele opt luni ale acestui an, comparativ cu perioada similară a anului trecut. Totodată, oferta de produse listate de selleri a crescut cu 3,9 milioane în această perioadă (+31% față de anul trecut). Clienții au la dispoziție acum peste 16 milioane de produse în oferta eMAG și a sellerilor, cât ar găsi în peste 200 de hipermarketuri a câte 10.000 m2. Acestea sunt câteva dintre concluziile Sellers’ Day, eveniment dedicat celor 40.000 de antreprenori români care fac business pe eMAG Marketplace.

În ultimul an, eMAG a pus la dispoziția sellerilor din Marketplace tehnologia, platforma și programe precum cross-border, Fulfilment by eMAG (FBE) sau eMAG Genius, care îi ajută să își crească prezența în regiune și să listeze un număr mai mare de produse. Astăzi, numărul antreprenorilor care fac business pe platforma eMAG a ajuns la 53.000 în întreaga regiune. „Într-un context marcat de incertitudini, ecosistemul eMAG Marketplace nu este doar o soluție ușor de accesat pentru a vinde online, ci și una care oferă sellerilor posiblitatea de a deveni jucători regionali care se adresează unei populații de peste 35 de milioane de locuitori în România, Bulgaria și Ungaria”, a declarat Stejara Pircan, Senior VP eMAG.

Programul cross-border le-a adus sellerilor români care vând în Ungaria și Bulgaria vânzări suplimentare de peste 30% în ultimul an. Totodată, datorită tehnologiilor AI adoptate pentru traducerea automată, sellerii au listat gratuit 7,4 milioane de oferte în Ungaria și Bulgaria, de 12 ori mai multe față de anul precedent.

Programul FBE a atras, la rândul său, de 2,5 ori mai mulți selleri care beneficiază de livrări internaționale din România către Bulgaria și Ungaria. În prezent, numărul acestora se ridică la peste 2.500.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut