După trei ani de investiții substanțiale în tehnologie și infrastructură pentru servicii, precum și în creșterea gamei de produse cu ajutorul comercianților din Marketplace, eMAG o numește pe Irina Pencea în rolul de General Manager eMAG România. Din noul rol, Irina Pencea se va concentra asupra traducerii acestor investiții în beneficii pentru clienți, care duc la creșterea adopției eMAG ca platformă universală de shopping.

„Această mutare vine din faptul că România continuă să aibă un potențial mare de creștere a comerțului online. Dorim să ne concentrăm și mai mult pe crearea de sinergii între investițiile din ultimii ani în gama de produse, tehnologie, servicii și infrastructură, care să aducă beneficii mai mari clienților. După doi ani în care am avut roluri multiple, fiind atât CEO al Grupului, cât și General Manager pentru eMAG România, i-am propus Irinei acest rol, datorită competenței în marketing și experienței în antreprenoriat”, a declarat Tudor Manea, Grup CEO eMAG, care va continua să coordoneze dezvoltarea întregului grup de companii eMAG în regiune.

„După mulți ani de antreprenoriat în marketing, în urmă cu aproape un an m-am alăturat eMAG și echipei care a construit cel mai puternic business de ecommerce din regiune, pentru a contribui la consolidarea imaginii brandului. Astăzi, accept noua provocare de a defini și pune în practică, alături de echipă, noi modele de creștere în jurul nevoilor clientului, care a trecut prin multe transformări în ultimii ani – pandemie, război la granițe, inflație – și are mai mult discernământ în a alege soluția de shopping”, a spus Irina Pencea, noul General Manager eMAG România.

Irina Pencea are pregătire academică în marketing și și-a început cariera în comunicare acum 24 de ani. De atunci, ca antreprenor, a pus bazele unora dintre agențiile independente de publicitate și a contribuit la construcția mai multor branduri din industrii precum banking şi ecommerce, telecom, retail sau energie.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut