Ca parte a obiectivului său de a dezvolta un ecosistem de eCommerce puternic în regiune, eMAG își întărește echipa de management din Ungaria și îl numește, de la 1 septembrie, pe Daniel Spiridon ca CEO. Acesta a avut un rol esențial în încheierea fuziunii eMAG cu Extreme Digital, finalizată în primăvara acestui an, datorită căreia clienții din Ungaria pot accesa 4 milioane de produse de pe o platformă unică, eMAG.hu și aplicația eMAG.

eMAG are în derulare investiții de 785 de milioane de lei în următorii doi ani. Din acest plan face parte și un nou depozit la Dunaharaszti, lângă  Budapesta, o investiție de 100 de milioane de euro care va fi finalizată la începutul anului viitor, cu ajutorul căreia își propune să le ofere clienților servicii de livrare accelerată și acces la o gamă și mai mare de produse din toate categoriile. În prezent, eMAG numără peste 2 milioane de clienți în Ungaria și beneficiază de infrastructura a peste 600 de unități easybox. eMAG Ungaria este cea mai mare companie românească din Ungaria și ocupă locul I în topul comerțului online. Platforma eMAG Marketplace din Ungaria cuprinde peste 2.000 de antreprenori români. „Ne-am propus să creăm cel mai puternic ecosistem de eCommerce regional și am atins o bornă importantă în acest parcurs prin fuziunea dintre eMAG si Extreme Digital. Din decembrie 2021, Daniel Spiridon și echipa au lucrat la încheierea fuziunii și la întărirea direcției strategice. El a ajutat la creșterea colaborării între echipele din Ungaria, Bulgaria și România și a lucrat îndeaproape cu echipa din Ungaria în ultimul an. Îl felicit pentru noul rol”, a spus Tudor Manea, CEO eMAG.

La rândul său, Daniel Spiridon declară: „Mă bucur că am ocazia să contribui la această construcție prin care ne dorim să le oferim clienților din regiune servicii bune și soluții menite să îi ajute să traverseze această perioadă marcată de incertitudini. Astfel, putem să susținem și alți antreprenori să aibă succes în noul climat economic și să crească prin eMAG Marketplace.”

Daniel Spiridon s-a alăturat echipei eMAG ca VP Business Development & Strategy în 2021, după 15 ani petrecuţi în cadrul firmei de consultanță McKinsey, unde a condus filiala din România și a contribuit la accelerarea transformării digitale a unor companii de top din ECE, din poziția de coordonator regional al echipei de Telecom, Media și Tehnologie.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut