Transportatorul britanic de marfă Uniserve și linia italiană Rif s-au săturat de tarifele mari și de deficitul de capacitate în transportul containerizat și și-au înființat propriile companii de transport maritim și servicii de linie separate.

Pentru asta, Uniserve a reînviat marca istorică Ellerman City Liners, care înainte de Primul Război Mondial era cel mai mare transportator britanic, notează Niewsblad Transport. Linia va oferi servicii între Regatul Unit și China (GB Express) cu patru nave portcontainere navlosite cu o capacitate de 2.464 până la 5.060 TEU.

Cu propria sa companie de navigație italiană Kalypso, Rif Line va fi activă și în zona de navigație dintre Europa și Orientul Îndepărtat. Compania de expediție a închiriat trei nave portacontainere cu o capacitate de la 1.100 până la 1.800 TEU pentru propriile servicii de linie. Cu aceste nave, care sunt utilizate în mod normal pentru serviciile europene de alimentare, Rif Line va vizita în principal China din porturile Salerno și Civitavecchia.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut