Costurile în creștere pentru energie și materii prime fac Germania neatractivă pentru companiile americane care vor să investească aici. Într-un sondaj al Camerei de Comerț Americane din Germania (AmCham Germany), realizat în rândul celor mai mari companii americane locale, ratingul s-a înrăutățit de la 1,9 anul trecut la 2,4. Pentru anul viitor, Germania primește un rating de 2,7 din partea companiilor americane, potrivit Camerei de Comerț și Industrie Româno-Germană (AHK România).

„Tendința în evaluarea amplasamentului de afaceri arată că politicul trebuie să îmbunătățească condițiile cadru economice, astfel încât Germania să rămână competitivă în viitor”, a avertizat președinta AmCham Germany, Simone Menne. „Mai ales prețurile la energie trebuie aduse la un nivel care să permită companiilor să concureze la nivel internațional.”

Cifra de afaceri totală a celor mai mari 50 de companii americane în Germania a crescut din nou după scăderea din pandemie, cu 15%, până la 218,4 miliarde de euro, după calculele Am Cham. Numărul angajaților din aceste companii din Germania a rămas aproape neschimbat față de anul precedent, la 275.000.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut