Flanco a finalizat procesul de implementare a etichetelor electronice în întreaga rețea de magazine. Proiectul s-a desfășurat pe parcursul unui an și jumătate și a presupus o investiție în valoare de 3,5 milioane de euro.

„Obiectivul nostru a urmărit trei paliere importante: clienții, echipa și mediul înconjurător”, spune Dragoș Sîrbu, CEO Flanco Retail. „Ne-am propus ca prin acest proiect să reducem timpul de așteptare din magazine, să creștem disponibilitatea colegilor noștri de a veni în întâmpinarea clienților, să eliminăm din programul lor activități redundante în era digitală – precum permanenta tipărire, tăiere și poziționare a etichetelor la raft – și, desigur, să renunțăm la cât mai multe surse de poluare, pentru ca activitatea noastră să fie cât mai prietenoasă cu mediul.”

Implementarea etichetelor electronice contribuie și la economisirea utilizării hârtiei – aproximativ un milion de coli tipărite anual, care înseamnă peste 120 de copaci salvați pe an.

Introducerea etichetelor electronice se înscrie într-un proces mai amplu de digitalizare a documentelor utilizate în cadrul activității din sediu și din magazine, inițiat de companie în 2020, cu scopul eficientizării proceselor și protejării mediului.

Cele cinci mari proiecte – în prezent implementate cu succes – au fost: introducerea sistemului ERP, semnarea electronică a contractelor de credit, implementarea etichetelor electronice, transmiterea de documente în format digital (EDI), precum și utilizarea soluțiilor de arhivare electronică.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut