Flanco creşte valoarea voucherului oferit în cadrul propriului program Rabla, de la 200, la 300 de lei. Anul trecut, valoarea voucherelor oferite de retailer pentru achiziționarea de electrocasnice mari sau televizoare a depășit 15 milioane de lei.

„Până în prezent, nu avem informații privind continuitatea programului Rabla pentru electrocasnice susținut de AFM. Ne dorim, însă, să acționăm cu responsabilitate atunci când vine vorba despre sustenabilitate și protejarea planetei. Astfel, programele și inițiativele noastre abordează paliere diverse: derulăm, pe întreg parcursul anului, propriul program de reciclare a produselor electrocasnice vechi, creștem gradul de motivare a clienților de a recicla responsabil prin extinderea beneficiilor oferite, dotăm magazinele rețelei cu etichete electronice, digitalizăm și eficientizăm procese astfel încât să presupună un consum mai redus de hârtie sau de energie, desfășurăm program de buy-back pentru telefoane smart în cadrul căruia evaluăm produsul vechi, eliberăm voucher în funcție de valoarea acestuia, iar clientul pleacă pe loc cu noul produs”, spune Ovidiu Nicușan, director de marketing Flanco Retail.

O altă modificare importantă adusă programului „Reciclează și Flanco te premiază” se referă la valabilitatea utilizării voucherului, care a fost extinsă de la 10 zile, la un an. Concret, orice client care cumpără din magazinele fizice ale rețelei Flanco orice produs electrocasnic mare sau chiar un televizor primește automat un voucher în valoare de 300 de lei, pe care îl poate utiliza timp de un an pentru a achiziționa un alt electrocasnic mare, din orice magazin fizic Flanco.

Anul trecut, în cadrul programului, au fost oferite și utilizate aproximativ 75.000 de vouchere. Produsele care au fost, cel mai adesea, schimbate de clienți cu o versiune mai performantă tehnologic și energetic au fost mașinile de spălat și combinele frigorifice. Alte electrocasnice mari care sunt răsplătite cu un voucher în valoare de 300 de lei în momentul achiziției sunt aparatele frigorifice, mașinile de spălat vase, uscătoarele de rufe, plitele și cuptoarele electrice incorporabile, televizoarele de la cele mai căutate două branduri de pe piață. „Deși cele mai dorite produse rămân cele de primă necesitate – mașinile de spălat rufe și combinele frigorifice – televizoarele au reprezentat, de asemenea, o categorie căutată de consumatori, în special după ce a fost eliminată din programul AFM”, a mai spus Ovidiu Nicușan.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut