Flanco lansează noi servicii pentru clienții care comandă produse din magazinul online, flanco.ro, și aleg livrarea acestora prin EasyBox. Începând din luna mai, aceștia au la dispoziție opțiunea plății cu cardul în momentul ridicării produsului din locker şi, de asemenea, returul unor produse din comandă se poate face direct la o locație EasyBox convenabilă, gratuit, timp de 45 de zile.
“Pentru clienţi este important timpul, dar și simplitatea procesului de achiziție ori de retur. Prin cele două noi servicii, ne propunem să răspundem acestor nevoi, astfel încât clienţii să aibă opțiuni variate pentru plată sau retur, pe care să le poată duce la bun sfârșit simplu, rapid și în siguranță”, spune Ovidiu Nicușan, Director de Marketing Flanco Retail.
Serviciul de livrare la EasyBox presupune livrarea produselor comandate de pe site-ul Flanco la una dintre cele peste 2.700 de locații din țară. Noutatea constă în extinderea serviciului și pentru procesele de retur, pentru produsele eligibile, de mici dimensiuni, precum electrocasnicele mici de bucătărie, de îngrijire personală, dar și pentru laptopuri, tablete, smartphone-uri, căști sau aparate foto. “Unii clienți sunt în continuare reticenți la ideea de a achita produsele în momentul plasării comenzii, deci înainte de a intra în posesia acestora. Pentru ei, am lansat serviciul de plată cu cardul la EasyBox, astfel încât să poată folosi această metodă de plată cu siguranța că produsele comandate au ajuns la destinație”, spune Ovidiu Nicușan.
La începutul anului, Flanco a lansat serviciul de retur gratuit 45 de zile. Ca urmare, clienţii se pot răzgândi privind achiziția timp de 45 de zile, faţă de 14 zile garantate anterior. Opțiunea este disponibilă atât pentru cumpărăturile efectuate în rețeaua de magazine fizice, cât și pentru cele comandate online. Pe lângă returnarea produselor prin EasyBox, clienții au la dispoziție şi varianta returnării produselor în orice magazin din rețea sau prin preluarea de către un curier rapid, dintr-o locație aleasă de client.