Furnizorul de servicii de mobilitate, Flix, care operează în 39 de țări, raportează rezultate record pentru sezonul de vară 2022. Datorită revenirii puternice a cererii de călătorie după pandemia de Covid-19 și a importanței tot mai mari a mobilității colective și sustenabile, numărul pasagerilor transportați de Flix a crescut cu 130% în întreaga lume în perioada aprilie-septembrie 2022, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. Pentru România, numărul călătorilor s-a dublat comparativ cu vara anului trecut.

La nivel local, cererea pentru călătoriile cu autocarul a urmat tendința de creștere raportată la nivel global, FlixBus transportând peste 145.000 de pasageri din România și Bulgaria. Pentru România, numărul călătorilor s-a dublat comparativ cu vara anului trecut.

În acest an, FlixBus și-e extins semnificativ oferta de călătorie din România pentru a răspunde cererii de mobilitate în creștere și a introdus mai multe destinații. “Pentru 2022, ne-am propus nu numai să reconstruim rețeaua de dinaintea pandemiei, ci și să oferim noi destinații. Cererea pentru călătoriile cu autocarul pe rute internaționale a revenit în această vară la nivelul de dinaintea pandemiei. Observăm un potențial ridicat, pasagerii își doresc soluții de mobilitate digitale și accesibile, iar noi putem răspunde acestei cereri. Autocarul poate fi o alternativă de călătorie pentru tot mai multe persoane și poate sprijini tranziția spre un transport mai sustenabil, şi, de aceea, ar trebui inclus în planurile autorităților. Ne dorim să putem oferi mai multe conexiuni pentru a le oferi opțiuni de călătorie și celor care locuiesc în zone mai puțin conectate din România”, a declarat Adrian Rășoiu, reprezentant FlixBus România.

Începând cu luna iunie, FlixBus a început să opereze curse zilnice spre Istanbul în colaborare cu partenerul turc Kamil Koc. De asemenea, în perioada verii au fost mărite frecvențele pentru toate destinațiile din România și au fost reluate curse sezoniere spre litoralul bulgăresc.

De asemenea, prin parteneriatele cu Tabita Tour și Comati, FlixBus va comercializa bilete de autocar prin intermediul platformei sale și își va diversifica oferta din România cu plecări spre Suedia, Danemarca și Spania.

În T2 şi T3 2022, compania a transportat 34 de milioane de pasageri și a operat peste 1.600 de linii în întreaga lume spre mai mult de 3.000 de destinații prin intermediul serviciilor Flix – FlixBus, FlixTrain, Greyhound și Kamil Koc. Revenirea puternică a fost susținută și de expansiunea companiei, astfel că numărul de pasageri a depăşit cifrele înregistrate înainte de pandemie, în 2019. La nivel global, orașele care au atras cei mai mulți călători în 2022 au fost: Berlin, Paris, Amsterdam, Praga și Istanbul.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut