Furnizorul global de călătorii cu autocarul, Flix, anunță lansarea pe piața din India. Compania își propune să aducă un plus pentru piața locală de transport cu autocarul prin implementarea unui model de afaceri care are la bază digitalizarea, siguranță rutieră și sustenabilitatea. Primele curse încep pe 6 februarie, conectând 46 de orașe cu Delhi. FlixBus va opera 200 de conexiuni zilnice în colaborare cu cinci parteneri locali.

Cu o piață estimată la 30 de miliarde de euro, India este a doua cea mai mare piață de transport cu autocarul din lume, cu un potențial uriaș de dezvoltare și modernizare. De asemenea, rezervările online pentru călătoriile cu autocarul sunt în creștere, ceea ce face ca acesta să fie momentul potrivit pentru ca Flix să introducă propria platformă de călătorii.

“Prin aducerea serviciilor FlixBus în India, ne lansăm pe a doua cea mai mare piață de transport cu autocarul din lume și ne extindem rețeaua în Asia de Sud, la numai patru luni după ce am început operațiunile în Chile”, precizează André Schwämmlein, co-fondator și CEO al Flix. “Acesta este un pas uriaș pentru Flix. Continuăm calea creșterii profitabile și adăugăm a 43-a țară în portofoliul nostru, prin implementarea modelului de afaceri validat la nivel global, care are la bază parteneriatele cu operatorii de transport locali. Ca pe fiecare piață pe care intrăm, ne propunem să devenim lideri și în India”, a mai adăugat Schwämmlein.

FlixBus este prezent pe piața din România din 2016 și oferă curse internaționale directe din peste 100 de orașe din România spre 14 țări din Europa.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut