FlixBus își extinde oferta din România și lansează noi conexiuni pentru sezonul de vară spre Turcia și litoralul bulgăresc. Din 2 iunie, românii vor avea la dispoziție curse directe din București spre Istanbul, operate în colaborare cu partenerul FlixBus din Turcia, Kamil Koç.

Turcia și Bulgaria se numără printre destinațiile favorite ale românilor, mai ales pentru perioada estivală, oferind mai multe variante de vacanţe – de la sejur la mare, la circuite turistice ori city-break-uri. Kamil Koç operează o rețea extinsă de autocare în Turcia, cu interconexiuni din Istanbul către destinații precum Ankara, Bursa, Antalya, Kusadasi sau Izmir. Astfel, Turcia e conectată la rețeaua europeană FlixBus din care fac parte 35 de țări.

„Când am planificat oferta de călătorii din acest an, am urmărit nu doar să reconstruim rețeaua de dinaintea pandemiei, ci și să oferim pasagerilor noi oportunități de călătorie. Observăm o revenire a cererii de călătorie, iar oamenii sunt din nou dispuși să își planifice vacanțele din timp. Turcia este una dintre destinațiile preferate ale românilor, iar noi le putem oferi o alternativă de călătorie accesibilă, confortabilă, sigură și prietenoasă cu mediul. Din Istanbul se poate ajunge în peste alte 60 de destinații, inclusiv în unele dintre cele mai populare destinații de vară, precum Antalya”, a declarat Adrian Rășoiu, reprezentant FlixBus România.

Începând cu 30 iunie, FlixBus reia cursele sezoniere spre destinaţii populare de vacanță din Bulgaria, precum Varna, Kavarna, Nisipurile de Aur și Albena. Autocarele vor circula de 5 ori pe săptămână, de joi până luni. „Analizând fluxul turiștilor în creștere, cât și prețurile tot mai ridicate ale carburanților, transportul în comun va juca un rol tot mai important. Călătoria cu autocarul e una dintre cele mai accesibile și sustenabile alternative de călătorie pe distanțe lungi. Am decis să oferim din timp posibilitatea de a efectua rezervări pentru ca toți cei care își plănuiesc vacanțele pe litoralul din Bulgaria pentru a putea lua în calcul și călătoria cu autocarul”, subliniază Adrian Rășoiu.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare