FM Logistic își extinde amprenta în Asia, odată cu deschiderea primului depozit multi-client în India și a celui de-al doilea centru de distribuție urbană în Vietnam. 

Recent, compania franceză a inaugurat în India o nouă unitate cu clienţi multipli care oferă 70.000 m2 de spațiu de depozitare. Situată în Farrukhnagar, unitatea este aproape de autostrada Kundli-Manesar-Palwal (Delhi). Construcția depozitului, care a fost administrată de NG Concept, face parte din planul de investiții pe cinci ani al furnizorului francez 3PL anunțat în martie 2019.

În plus, FM Logistic tocmai a raportat deschiderea unui centru de distribuție urbană multi-client de 20.000 m2 în Di An, Binh Duong, din Vietnam. Unul dintre primii clienți este o companie internațională de FMCG, care a acordat FM Logistic un contract major în februarie pentru gestionarea logisticii omnichannel și livrarea last mile pentru aproape 10.000 de magazine alimentare tradiționale din Ho Chi Minh City.

Logistica urbană – o provocare în Asia

B2C și comerțul electronic B2B, care constă în digitalizarea distribuției de produse de larg consum printr-o aplicație de piață dedicată, este în plină expansiune, în special în Asia de Sud și Asia de Sud-Est. Iar asta reprezintă o adevărată provocare pentru orașele asiatice, care se confruntă cu cerinţă de intervale scurte de timp pentru livrările urbane, traficul aglomerat și poluarea aerului în creștere. Mărcile, producătorii și comercianții cu amănuntul trebuie să găsească soluții inovatoare pentru a-și livra produsele consumatorilor într-un mod mai eficient și mai durabil. Ajutându-i să dezvolte soluții urbane omnichannel, FM Logistic îi sprijină să facă față acestei provocări.

Prin strategia „Powering 2030”, FM Logistic se angajează să răspundă la schimbările majore din sectoarele de retail și FMCG, precum și în managementul lanțului de aprovizionare și boom-ul comerțului electronic. În prezent, peste 60% din noile contracte ale FM Logistic la nivel mondial sunt pentru servicii de logistică omnichannel. Compania investește masiv în automatizare pe piețele sale pentru a-și susține operațiunile de comerț electronic.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare