FM Logistic a anunțat semnarea unui contract pe 5 ani cu Maxi Zoo, cel mai mare retailer din Franța, parte a grupului Fressnapf, specializat pe comercializarea de produse alimentare și accesorii pentru animale de companie.

Din ultimul trimestru al lui 2021, FM Logistic se va ocupa de depozitarea produselor, pregătirea și livrarea comenzilor ca urmare a vânzărilor online, în numele Maxi Zoo Franța, pe platforma logistică de 57.000 m2 din Savigny-sur-Clairis, în districtul Yonne din Burgundia de Nord.

Maxi Zoo, companie de origine germană, deține peste 900 de magazine cu produse și accesorii pentru animale de companie în Germania și o rețea de peste 210 magazine în Franța. Maxi Zoo își propune să își dezvolte rețeaua de magazine, precum și vânzările online în Franța, o piață internațională strategică, similară Germaniei. Pentru a-și susține creșterea, Maxi Zoo a căutat un partener strategic pentru a-și dezvolta procesele și lanțul de aprovizionare omnichannel, dar și pentru a gestiona comenzile online primite de la clienții din afara Franței. „Pe termen lung, căutam un partener de încredere pentru a dezvolta soluții inovatoare și eficiente pentru lanțul de aprovizionare. FM Logistic s-a dovedit a fi acest partener chiar de la început. Datorită disponibilității și angajamentului echipei, am scurtat procesul de selecție și suntem siguri că vom derula primele activități, în timp record, începând cu ultimul trimestru al lui 2021“, a declarat Gerhard Kunkel, VP Logistică al grupului Fressnapf.

Grupul Fressnapf este liderul pieței europene de accesorii pentru animale de companie. De la deschiderea primului magazin specializat „Freßnapf“ în 1990 în Erkelenz (Germania), fondatorul Torsten Toeller a rămas proprietarul companiei. Cu sediul central în Krefeld, compania deține birouri și în Düsseldorf, Venlo (NL) dar și zece filiale naționale. În prezent, aproximativ 1.700 de magazine Fressnapf și Maxi Zoo, prezente în 11 țări, și aproape 15.000 de angajați aparțin grupului de companii. În Germania, majoritatea magazinelor sunt operate în sistem de franciză, în timp ce în alte țări europene sunt operate ca magazine proprii. Grupul generează vânzări anuale de peste 2,5 miliarde de euro.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

VIDEO    Interviuri
Video interviu Alexandru Catană: Quehenberger Logistics îşi consolidează poziţia de top din România
Dacă începutul pandemiei a adus Quehenberger Logistics în situaţia de a apela la somaj tehnic pentru o parte din angajații săi, compania și-a continuat creșterea ajungând în prezent la cea mai mare su...

Căutare