Ford a anunțat noi pași pentru a asigura utilizarea de oțel cu amprentă scăzută de carbon în Europa pe produsele sale viitoare, contribuind astfel la atingerea neutralităţii amprentei de carbon până în 2035. Compania încheie înțelegeri cu Salzgitter Flachstahl, Tata Steel Nederland și ThyssenKrupp Steel Europe pentru a-și asigura aprovizionarea cu oțel cu amprentă redusă de carbon.

Cei trei furnizori strategici ai Ford au planuri individuale de a crește producția de oțel cu amprentă redusă de carbon în următorii ani. Pe baza relațiilor cu acești parteneri, Ford va îmbunătăți semnificativ amprenta de CO2 a lanțului său de aprovizionare, producția de oțel fiind o componentă cheie. Ca primă aplicație, Ford intenționează să folosească oțelul cu amprentă redusă de CO2 pentru producția noului său crossover complet electric, începând din 2023.

Reducerea emisiilor de CO2 din lanțul de aprovizionare este un element cheie în planul Ford de a viza o amprentă neutră a carbonului în Europa, la nivel de fabrici, logistică și furnizori până în 2035. Pentru asta, Ford analizează întregul lanț valoric pentru a produce vehicule eficiente. La Centrul de Electrificare din Köln au loc actualizări majore la instalația de producție cu noi soluții eficiente energetic, care vor reduce cu peste 2.000 t  emisiile de CO2 și consumul cu peste 2.600 MWh/an de energie electrică.

Companiile siderurgice vor folosi hidrogenul verde și energiile regenerabile în noile procese de producție pentru a-și reduce treptat amprenta de CO2 în producția de oțel. „Îmbunătățirile în cadrul lanțului de aprovizionare sunt esențiale și, odată cu utilizarea oțelului cu amprentă neutră de carbon, vom face un pas major către reducerea amprentei de CO2 a vehiculelor noastre”, a spus Sue Slaughter, director de achiziții și sustenabilitate a lanțului de aprovizionare în cadrul Ford Motor Company.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare