Ford Trucks a intrat şi pe piaţa din Țările de Jos, unde va oferi soluții eficiente și tehnologice bazei largi de clienți, cu produse ca F-MAX și noua serie F-LINE, care se remarcă prin tehnologia sa de conectivitate.
Ford Trucks își continuă călătoria de creștere în Europa alături de Țările de Jos, un stat cu o importanță strategică în extinderea în țările din nord. Intrând pe piața olandeză, Ford Trucks și-a finalizat structurarea în regiunea Benelux, scrie Lojiport.
Ford Trucks va coopera cu F-Trucks Nederland, care are peste 65 de ani de experiență pe piața olandeză. După deschidere, Ford Trucks își va începe operațiunile în cel puțin 10 locații strategice în 2024 și își va consolida și mai mult rețeaua de dealeri în peste 15 locații până la sfârșitul lui 2025.
Pe lângă F-MAX, Ford Trucks va oferi şi noua serie F-LINE, care se remarcă prin tehnologia de conectivitate și caracteristicile avansate de siguranță.
Cooperarea cu F-Trucks Nederland este, de asemenea, importantă pentru investițiile Ford Trucks în transportul cu emisii zero. Olanda, care are un potențial ridicat în materie de vehicule electrice, va fi una dintre țările lider în care va fi introdus pe piață primul camion electric, proiectat de Ford Trucks și produs în masă până în 2025.
Liderul Ford Trucks, Emrah Duman, a declarat: „De mai bine de 60 de ani, continuăm să deschidem noi terenuri și să scriem o poveste de succes la nivel mondial în sectorul comercial greu. Suntem încântați să cooperăm cu F-Trucks Nederland, una dintre companiile lider și cu experiență din sector, din Țările de Jos, care este poarta centrală a pieței europene și punctul de intersecție ideal pentru industria logistică, unde avem acum măsuri luate în cadrul structurării noastre globale. Fiind un brand de pionierat în soluțiile de transport ale viitorului, vom continua să creăm valoare pentru clienții de pe piața olandeză și să le sprijinim operațiunile cu tehnologie și eficiență.”
Continuându-și planurile de creștere în Europa fără a încetini, Ford Trucks face pași importanți pentru strategia sa de expansiune în Europa de Nord în acest an. Compania, care vizează Elveția după piața olandeză, lucrează pentru a-și extinde în continuare operațiunile globale.