Ford Trucks și-a finalizat creșterea strategică din 2022 pe piața europeană cu Estonia, care are o importanță strategică în deschiderea către țările din nord. Ford Trucks ajunge astfel la un portofoliu de 46 de piețe în Europa.

Ford Trucks, marca globală a Ford Otosan, își continuă creșterea în Europa prin Estonia, care are o importanță strategică în deschiderea către țările nordice. După extinderea în Europa Centrală și de Est, Ford Trucks a intrat succesiv în Spania, Portugalia, Italia, Belgia, Luxemburg și pe cele mai mari piețe din Europa, Germania și Franța, și a ajuns în 46 de țări de pe continent, cu Estonia.

Ford Trucks va coopera pe piața din Estonia cu Trucks OÜ, o subsidiară a KB Auto Eesti OÜ, care are filiale în Estonia, Finlanda, Suedia și Norvegia, fiind şi cel mai mare vânzător de echipamente comerciale grele second-hand din Scandinavia.

Serhan Turfan, lider Ford Trucks, a declarat că s-au făcut pași importanți pe piețele cheie. „Ford Trucks continuă să deschidă noi pieţe și să scrie o poveste de succes la nivel mondial. F-MAX, International Truck of the Year (IToY) 2019 pe care l-am dezvoltat și produs de la zero, continuă să fie unul dintre cei mai importanți indicatori ai punctului atins de puterea noastră de producție, inginerie, design, abilități de dezvoltare a tehnologiei și vehiculelor.”

Subliniind că Europa este principala piață de export a Ford Trucks și că Estonia are un rol important în planurile sale globale de creștere, Turfan a declarat, potrivit Lojiport: „Estonia este de o importanță critică în ceea ce privește activitățile logistice, cu locația sa strategică între peninsula Scandinavă, Uniunea Europeană, Asia Centrală şi regiunea Caucazului. Operarea în această țară este un pas valoros în planurile noastre de creștere globală. Ford Trucks termină pregătirile necesare pentru o creștere permanentă și puternică în Europa, intră în țările nord-europene până în 2024 și creșterea va continua în același ritm. Ne propunem să fim pe 55 de piețe până în 2025, urmând Olanda, Danemarca și Elveția.”

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut