Ford Trucks, care a deschis filiale consecutiv în Portugalia, Spania și Italia cu scopul de a se extinde în întreaga Europă, își continuă creșterea în Europa de Vest cu Belgia, una dintre cele mai importante piețe din regiune. „În ciuda efectelor pandemiei, am făcut pași fermi și încrezători în călătoria noastră de creștere strategică în Europa de Vest. Rezultatele de succes pe care le-am obținut în scurt timp au devenit o forță motrice care ne-a accelerat obiectivul de creștere pe arena internațională. Ne continuăm planurile în Europa în același ritm”, a spus directorul general adjunct al Ford Trucks, Serhan Turfan.

F-MAX, cerut în Europa

Ford Trucks a primit o cerere ridicată din Europa pentru „Camionul internațional al anului 2019”, F-MAX, dezvoltat de la zero de către inginerii Ford Otosan. Expansiunea în Europa Centrală și de Est a fost finalizată în 2018, iar în 2019 a fost începută expansiunea în Europa de Vest, prin distribuitori, în Spania, Portugalia și Italia. „În ciuda condițiilor extraordinare provocate de pandemie, ne menținem țintele puternice de creștere în Europa de Vest. În acest context, era esențial să intrăm pe piața belgiană. Suntem bucuroși să facem acest lucru în cooperare cu Herman Noyens Trucks NV, una dintre companiile care a ajuns la o cotă de piață de 5% în Belgia într-un timp scurt.”

Subliniind că Europa este principala piață de export a Ford Trucks și că Belgia joacă un rol cheie în planurile sale de creștere, Turfan a spus: „Belgia este o piață foarte importantă în ceea ce privește activitățile logistice. Operațiunea în această țară este un pas critic în planurile noastre de creștere globală. Ford Trucks își continuă planurile de creștere în Europa fără a încetini. Urmează Germania, Franța, Olanda și Luxemburg.”

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut