Autoritățile franceze aplică de câțiva ani interdicții de circulație pe timpul iernii pentru camioane. Toate vehiculele cu MTMA de peste 7,5 tone trebuie să se oprească și să aștepte pe benzile închise ca vremea să se îmbunătățească. Oficial, acest lucru se explică prin eliminarea riscului pe care vehiculele grele l-ar putea provoca pe o suprafață alunecoasă.

Seria unor astfel de probleme început deja şi în acest an, potrivit 40ton.net. Ieri, 14 decembrie, camioanelor li s-a interzis circulaţia în nordul Franței, în special în departamentul Ile-de-France, care acoperă Paris și comunele adiacente. Astfel, vehiculele nu puteau părăsi parcările sau erau amplasate direct pe autostrăzi, ca urmare a unor precipitații de aproximativ 5-10 centimetri de zăpadă sau ploaie înghețată.

Aceste dificultăți sunt confirmate și de șoferii polonezi, raportând că, în jurul orei 5,20, camioanele au fost oprite pe autostrada A1 spre Paris și li s-a ordonat să stea pe una dintre cele două benzi închise. Astfel de opriri pot dura ore întregi, iar șoferii nu au la dispoziție cele mai mici dotări, nici măcar din punct de vedere sanitar. Prin urmare, întregul fenomen nu are ca rezultat doar întârzieri, ci și un impact negativ asupra condițiilor de muncă, conchide 40ton.net.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut