Pe 6 decembrie, ORTEC a anunțat semnarea unui acord cu Freshful by eMAG, primul hipermarket online din România, pentru optimizarea operațiunilor de livrare la domiciliu. ORTEC e-Grocery Delivery, selectat de Freshful datorită expertizei renumite a companiei în retail și optimizare matematică, este încântat să colaboreze cu Freshful pentru a oferi o soluție last mile cu eficiență maximă.

Piața produselor alimentare electronice este o provocare. Toți jucătorii își concentrează eforturile pe livrarea comenzilor într-un interval de timp restrâns, cu o acuratețe superioară și o experiență excelentă pentru clienți. Freshful căuta un partener care să-i ajute să își optimizeze planificarea și execuția last mile. De asemenea, căuta o aplicație de livrare mobilă cu funcționalitate de plată la livrare. Freshful a ales ORTEC în urma unei dovezi de concept care a demonstrat un potențial tangibil de economii. Alți clienți ORTEC din spațiul e-grocery au putut economisi între 10-15% utilizând produsele de optimizare ale companiei.

Acum, noul acord vine ca o dovadă a creșterii ORTEC în Europa Centrală și de Est, întărind poziţia sa ca furnizor de soluţii în e-commerce. „Suntem încântați să începem parteneriatul cu Freshful și să contribuim la succesul acestui proiect de e-grocery pe piața din România. Intervenția noastră va avea o contribuție directă la îmbunătățirea procesului logistic al companiei, prin planificarea optimizată a rutelor, optimizarea intervalului de timp de livrare și analiza datelor. Până la sfârșitul anului, Freshful va deveni mai scalabil, va lua decizii mai bune în ceea ce privește alocarea resurselor și va oferi mai multă vizibilitate clienților în procesul de livrare”, spune Szabolcs Balázs, Managing Director, ORTEC Europa Centrală și de Est.

Cosmin Zafiu, Director Operațiuni la Freshful, adaugă: „Suntem o companie digitală și colaborarea cu experții ORTEC în analiza și optimizarea datelor ne va ajuta să obținem eficiență financiară, să echilibrăm resursele și să ne dezvoltăm afacerea. Fiind primul hipermarket 100% online de pe piața din România, ne propunem excelența operațională, mai ales că 55.000 de clienți și mulți alții care vor veni, se bazează pe Freshful pentru a-și livra coșul de cumpărături săptămânal. Dezvoltarea și optimizarea sistemelor de livrare ne permit acum să răspundem cerințelor crescute ale clienților existenți şi să deservim clienții noi.”

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare