Froo Romania Retail, parte a Grupului Żabka, a deschis în Bucureşti cel de-al 20-lea și, în același timp, cel mai mare, magazin sub brandul Froo din România. 19 magazine funcționează în București și unul în Pitești. Toate punctele de vânzare ale lanțului operează în formula parteneriatelor de afaceri cu antreprenori locali.

Noul magazin este situat pe Bulevardul Iuliu Maniu, în apropiere de Universitatea Națională de Știință și Tehnologie Politehnica București.

Unitatea are o sală de vânzare cu o suprafață de peste 120 m2. Gama de produse a fost extinsă cu aproximativ 20% față de gama disponibilă în locațiile Froo existente. Magazinul oferă o selecție largă de produse, inclusiv băuturi răcoritoare. Există două aparate de cafea la dispoziția clienților, iar gustările calde sunt servite direct din cuptor. Magazinul este deschis zilnic de la 6:00 a.m. la 11:00 p.m.

„Ne-am angajat să sprijinim antreprenorii locali, motiv pentru care magazinele Froo funcționează într-un model de parteneriat de afaceri. Pentru mulți oameni, poate fi o idee bună să-și conducă propria afacere. Oferim partenerilor noștri spații și stocuri, precum și sprijin substanțial. Fiecare locație este analizată din punct de vedere al atractivității sale pentru clienți, dar și al potențialului logistic și de dezvoltare. Din luna mai a acestui an, am lansat deja 20 de magazine Froo – 19 în București și unul în Pitești. Dezvoltăm rețeaua și planificăm noi deschideri în diverse locații”, a menționat Radu Trandafir, General Manager, Froo Romania Retail.

Froo sunt magazine moderne care sunt echivalentul magazinelor Żabka care funcționează în Polonia. Peste 80% din sortiment este format din branduri românești cunoscute și populare și branduri internaționale de la furnizori români. Oferta include, de asemenea, produse de mărci poloneze cunoscute și mărci private locale. Sub marca Froo Bistro, o gamă largă de gustări calde, cum ar fi hot dog, cartofi prăjiți și cafea, fiind, de asemenea, disponibile în toate punctele de vânzare. Oferta este pregătită pentru clienții care doresc să-și satisfacă rapid foamea și setea în drum spre casă, la serviciu sau la școală.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut