Gebrüder Weiss România, unul dintre principalii jucători ai pieței locale de transport și soluții logistice, anunță o creștere cu peste 30% a volumului de mărfuri transportate anul trecut prin serviciul Home Delivery, nișat pe livrarea la domiciliu a comenzilor tip cargo (minim 25 kg). De asemenea, și cifra de afaceri realizată pentru această linie de business a crescut cu circa 6%, comparativ cu 2020.

În 2021, compania a livrat aproximativ 33.500 tone de mărfuri direct la domiciliu, comparativ cu 25.500 t în 2020. În același timp, numărul de transporturi a scăzut ușor, cu 2%, de la 150.500 de transporturi în 2020, la 147.500 în 2021, fapt generat și de eforturile GW România de a optimiza cât mai bine transporturile și pentru a sprijini politica locală de sustenabilitate.

„Pentru al treilea an consecutiv, serviciul de Home Delivery raportează creșteri ale principalilor indicatori de performanță. Evoluția din 2021 se datorează, în principal, adăugării în portofoliu a unor noi clienți, cât și consolidării relației cu colaboratorii existenți”, a declarat Viorel Leca, Director General al Gebrüder Weiss România.

Serviciul Home Delivery a fost lansat pe piața din România în 2018 și se adresează cu precădere segmentului e-commerce, pentru acele produse a căror greutate individuală depășește 25 kg. Prin urmare, principalii clienți pe această linie de business activează în industrii precum retail (mobilier, electronice și electrocasnice) și amenajări interioare. „Home Delivery este un serviciu bine primit atât de clienți, cât și de destinatarii finali, care beneficiază de livrare la locul de utilizare/ domiciliu cu doi livratori, livrări expres (24/48h) și în zilele de sâmbătă. În plus, în cadrul serviciului asigurăm, la cerere, și montaj, instalare, colectare ambalaje, eliminarea deșeurilor reprezentate de aparatele vechi, precum și gestionarea retururilor”, a mai spus Viorel Leca.

Un impact pozitiv în creșterea business-ului pe segmentul Home Delivery a avut și expansiunea pieței de e-commerce. Potrivit unui studiu ARMO & GpeC, sectorul de e-commerce a atins în România pragul de 6,2 miliarde de euro la finele lui 2021, cu circa 10% mai mult decât în 2020. Reprezentantul GW România preconizează că apetitul consumatorilor pentru comandarea online a diverselor categorii de bunuri va rămâne, în acest an, cel puțin la același nivel din 2021. Din acest motiv, compania mizează pe o nouă creștere a performanțelor serviciului Home Delivery de-a lungul lui 2022.

„Și anul acesta ne concentrăm pe consolidarea portofoliului de clienți și pe promovarea serviciilor cu valoare adăugată, precum montaj, instalare, gestionarea retururilor. În plus, analizăm toate aspectele privind achiziția și impactul utilizării de vehicule electrice pentru livrările Home Delivery”, a mai spus Viorel Leca.

În acest moment, serviciul Home Delivery acoperă livrări la nivelul întregii țări, fiind gândit astfel încât să acopere principale nevoi ale segmentului de bunuri tip cargo și să facă față provocărilor de livrare, inclusiv manipularea bunurilor şi livrarea în interiorul locuinței.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut