Gebrüder Weiss România a raportat un avans record cu 43% al business-ului în 2021, la peste 95,6 milioane de euro, comparativ cu 2020 când cifra de afaceri a companiei a atins 67,7 milioane de euro.

Toate diviziile companiei au înregistrat creșteri ale cifrei de afaceri în anul financiar 2021. Cu toate acestea, rezultatul diviziei de transport aerian și maritim a avut cel mai consistent aport în bilanțul la nivel de companie. Acest lucru se explică prin creșterea de câteva ori a tarifelor pentru expedițiile aeriene și maritime, în contextul deficitului de capacități de transport, la nivel global. „2021 a fost încă un an cu provocări majore, marcat de volatilitate și impredictibilitate. Mă bucur însă că am reușit să identificăm soluțiile potrivite pentru a diminua efectele negative ale crizei și pentru a rămâne operativi, atât noi, cât și partenerii noștri”, a declarat Viorel Leca, director general al Gebrüder Weiss România.

Pe lângă avansul major raportat la nivel de business, GW România a înregistrat anul trecut și o creștere cu 13% a numărului de transporturi efectuate, la 1.174.431 transporturi, față de 1.041.708 în 2020. Tonajul mărfurilor transportate a crescut, de asemenea, cu circa 8% comparativ cu anul anterior, la 1,17 milioane de tone.

Un impact pozitiv în rezultatul companiei l-a avut și creșterea raportată de serviciul Home Delivery, nișat pe livrarea la domiciliu a comenzilor de tip cargo (minim 25 kg). Astfel, în 2021, cifra de afaceri pe acest segment s-a majorat cu 6%, compania efectuând circa 147.500 de transporturi. Pe lângă transport, sub umbrela Home Delivery, compania asigură, la cerere, și montaj, instalare, colectare ambalaje, eliminarea deșeurilor reprezentate de aparatele vechi, precum și gestionarea retururilor. „Având în vedere contextul geo-politic, volatilitatea, dar și majorările de prețuri la principalele categorii de utilități (energie, gaze, combustibil), 2022 s-a dovedit a fi un nou an plin de provocări. Rămânem însă atenți la schimbările din piață, la cerințele și nevoile clienților și ne menținem optimismul că vom identifica în continuare oportunități de dezvoltare”, a afirmat Viorel Leca.

Reprezentantul companiei a subliniat, în plus, că și în acest an compania alocă un buget de investiții important ce vizează patru categorii: tehnologie, infrastructură, personal și extinderea hub-urilor. „Ca și până acum, vom continua să investim în pregătirea celor peste 700 de angajați prin diferite cursuri de dezvoltare profesională și personală și suntem deschiși să ne extindem echipa dacă proiectele în care vom fi implicați vor necesita acest lucru.”

O altă direcție importantă în 2022 este realizarea de investiții în proiecte de sustenabilitate. Anul acesta compania va aloca resurse pentru promovarea serviciului Zero Emissions în rândul clienților. Prin acesta, partenerii companiei au posibilitatea de a compensa pe deplin emisiile de CO2 generate în timpul transportului mărfurilor. Mai mult, furnizorul de transport și logistică calculează și documentează emisia de CO2 pentru fiecare transport realizat în întreaga lume pe cale terestră, feroviară, maritimă și aeriană.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut