Gefco și-a extins depozitul de piese auto din Wiesbaden (Germania) la 10.000 m2, locaţie în care intenționează să lanseze tehnologiile Industriei 4.0  în următoarele luni. De asemenea, compania a făcut investiții și în piese finite pentru vehicule în Austria și Franța.

Furnizorul de logistică a declarat că încearcă să eficientizeze logistica pieselor pentru service prin testarea sistemelor de gestionare a depozitelor și digitalizarea fluxurilor de lucru, centrul de piese Wiesbaden acționând ca un teren de testare pentru învățarea automată, inteligența artificială și tehnologia Internet-of-Things (IoT). Elementele esențiale pentru aceste planuri sunt introducerea unor roboți colaborativi (coboți) dezvoltaţi pentru a lucra cu agenții de depozitare, pentru a gestiona sarcini repetitive și pentru a spori siguranța. „Suntem entuziasmați de posibilitățile suplimentare oferite de această facilitate și dornici să testăm soluții inovatoare menite să ne optimizeze operațiunile”, a declarat Frank Erhardt, director general al Gefco, Germania. „Există o mare oportunitate de extindere și inovare în centrul industriei auto germane și așteptăm cu nerăbdare să primim mai mulți clienți în unitatea noastră.”

Clienții de la Wiesbaden cuprind majoritatea mărcilor de conducere auto, a spus Frank Erhardt. Cea mai recentă mișcare urmează deschiderii la începutul acestei luni a unui atelier de renovare a mașinilor second-hand la complexul logistic Gefco din Viena, Austria. Atelierul oferă clienților o gamă largă de servicii, cum ar fi inspecții și evaluări, imagistică, reparații, verificare și întreținere. „Cererea de servicii de reparare a vehiculelor este în creștere. Compania din Viena este acum echipată pentru a oferi clienților servicii complete de automobile și o experiență cu adevărat fără probleme în lanțul de aprovizionare.”

Luna aceasta Gefco a lansat, de asemenea, un proiect pilot de un an pentru a testa un portal automatizat de inspecție a caroseriei vehiculului finit, pentru a accelera livrarea vehiculelor de pe linia de asamblare. Portalul a fost dezvoltat de start-up-ul AI ProovStation. Acesta este poziționat în zona de recepție a vehiculelor Gefco la complexul logistic Marly-la-Ville și scanează vehiculele primite, capturând 1.000 de imagini în trei secunde, cu scopul de a identifica rapid orice deteriorare a caroseriei și de a accelera inspecțiile. „Suntem încântați să colaborăm cu Gefco la explorarea acestei noi tehnologii pentru a optimiza calitatea și eficiența procesului de inspecție pentru clienții Gefco”, a declarat Cédric Bernard, CEO ProovStation.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut