Genius aniversează patru ani de la lansare, ocazie cu care, cei care încheie pentru prima dată un abonament sau îl prelungesc pe cel existent cu încă 12 luni, primesc 160 de lei în patru vouchere a câte 40 de lei în toate cele patru aplicații unde este prezent: eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful și astfel beneficiază de livrare gratuită timp de un an de zile.

Oferta aniversară valabilă în perioada 19-22 iunie include de asemenea reduceri de până la 40% în Genius Deals în cele patru aplicații.

„După patru ani de la lansare, Genius este un serviciu complet, care a crescut și s-a dezvoltat în strânsă legătură cu clienții și cu etapele pe care ei le-au parcurs în tot acest timp. Fie că vorbim despre echipamentul pe care vrei să îl îmbraci pentru a susține echipa preferată sau o comandă de pizza la meciul cu prietenii sau fructe și legume proaspete de sezon, Genius poate să adreseze orice nevoi. Răsplătim astăzi fidelitatea clienților cu o ofertă aniversară specială constând în 160 de lei în vouchere pentru un abonament anual de 99 de lei plătit și cu reduceri de până la 40% în patru aplicații”, a spus Andrei Șercanean, VP ecommerce services eMAG România, Bulgaria și Ungaria.

Cei care doresc să încerce serviciul fără a beneficia de promoția aniversară îl pot testa gratuit timp de trei luni sau preț de zece comenzi.

Lansat în iunie 2020 în România, Genius a crescut de la an la an, iar dacă la început era disponibil doar pentru clienții eMAG, astăzi poate fi folosit în patru aplicații de shopping – eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful. De asemenea, Genius acoperă în prezent 750 de localități din România și, din aprilie, s-a extins în Bulgaria, iar din mai a devenit disponibil și în Ungaria, în eMAG și Fashion Days. Numărul ofertelor a crescut și el de la un an la altul, pe măsură ce și sellerii din Marketplace au continuat să înscrie produse în program, astfel că în prezent a ajuns la peste 15 milioane.

Genius are peste 780.000 utilizatori în România, 100.000 în Bulgaria și la 50.000 în Ungaria. Clienții Genius activi în cele patru platforme au economisit anul trecut, în medie, 1.178 de lei.

În ultimul an, patru din cinci comenzi au beneficiat de livrare a doua zi. Livrarea a doua zi și extinderea în România și în celelalte țări în care eMAG este prezent a fost posibilă și datorită extinderii rețelei de puncte de livrare easybox, în număr de peste 5.000 în toată regiunea Europei de Sud-Est.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut