Potrivit clubului auto ADAC, în 2022, în Germania, 474.000 de mașini au fost prinse în ambuteiaje, cu o lungime totală de 733.000 km, iar întârzierile în trafic provocate în acest fel au fost calculate la 333.000 de ore. Potrivit unui expert olandez în servicii financiare din cadrul Rabobank, care a ţinut cont de toate costurile, o oră în care un camion stă într-un ambuteiaj generează o pierdere de aproximativ 200 de euro, ceea ce înseamnă că cele peste 300.000 de ore duc la pierderi de milioane de euro.

Potrivit raportului ADAC, vineri, 30 septembrie 2022, s-a dovedit oficial a fi cea mai aglomerată zi din tot anul, blocând șoferii în aglomerație pentru un total de 2.250 de ore. De asemenea, în medie, cea mai proastă zi a săptămânii este joia, cu probabilitatea maximă de blocare într-un ambuteiaj major.

ADAC a indicat şi recorduri, adică cea mai mare congestie unică înregistrată pe parcursul anului, potrivit 40ton.net. Aici s-a remarcat negativ ambuteiajul de pe autostrada A8 dintre Rosenheim și Bad Reichenhall, care sâmbătă, 23 iunie, a ajuns la 44 km lungime. Chiar în spate a fost aglomerația din 15 decembrie, pe A8 între Burgau și Dachau/Fürstenfeldbruck, lungă de 40 km. Clubul auto subliniază că autostrada A8 a fost, în general, o mare problemă în 2022, din cauza reparațiilor prelungite.

Abonament newsletter

Alte metode de abonament

RĂSFOIEŞTE
Revista Logistic Post (nr. 5 – ianuarie 2024)
Arhiva publicațiilor
VIDEO    Interviuri
Video interviu Danor Ionescu: Pall-Ex, 10 ani de succes în România
Anul acesta se împlinesc 10 ani de când conceptul Pall-Ex a fost adus în România de către Danor Ionescu, cel care este acum CEO-ul companiei. Activitatea a început în 2011 cu 16 parteneri, număr care ...

Căutare

Sari la conținut